اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

اعلام طرح‌های رئیس جمهور ونزوئلا برای غلبه بر کودتای اقتصادی

رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که دولت این کشور برای غلبه بر کودتای اقتصادی ایجاد شده توسط گروه اپوزیسیون طرح‌هایی در نظر دارد و در این راه متعهدانه عمل خواهد کرد.

اعلام طرح‌های رئیس جمهور ونزوئلا برای غلبه بر کودتای اقتصادی

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا طی سخنانی در کاخ ریاست جمهوری این کشور خطاب به مردم کشورش اعلام کرد: دولت متعهد است که با طرح‌های بی‌ثبات‌کننده اقتصادی و سیاسی گروه اپوزیسیون مبارزه کند.

«مادورو» افزود: ما قصد داریم یک طرح آزمایشی را برای غلبه بر جنگ اقتصادی به راه افتاده از سوی اپوزیسیون در «کاراکاس» پایتخت ونزوئلا و ایالت «میراندا» با استراتژی‌های خاص این منطقه به اجرا درآوریم.

وی اظهار کرد: از رهبران بخش اجتماعی و نیروهای امنیتی دعوت شده تا در جلسه‌ای که روز سه شنبه 27 ژانویه (7 بهمن 93) به منظور توسعه یک استراتژی برای سرکوب قیمت‌گذاری سوداگرانه، احتکار و دیگر اشکال جنگ اقتصادی می‌باشد شرکت کنند؛ نمایندگان شوراهای اجتماعی، گروه‌های جوانان، اعضای حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا و اعضای امنیتی و سازمان‌های نظامی ایالت‌های مختلف نیز در این جلسه حضور خواهند داشت.

«مادورو» تصریح کرد: دولت ونزوئلا متعهد است که تلاش خود را برای مقابله با کمبود مواد غذایی و اطمینان از دسترسی مردم به کالاهای اساسی افزایش دهد؛ دولت ونزوئلا همچنین معتقد است کمبود کالاهای اساسی و تورم موجود در این کشور تلاشی است که از سوی گروه اپوزیسیون برای بی‌ثبات‌سازی و ایجاد ناآرامی در این کشور آمریکای لاتینی صورت می‌گیرد.

وی همچنین گفت: کمپینی که گروه اپوزیسیون علیه انقلاب بولیواری سازمان‌دهی کرده نتوانست موفق عمل کند و مانند سال 2014 شکست خورده است و ما همواره به بررسی راه‌های مقابله با این کودتای اقتصادی می‌پردازیم.

«مادورو» بیان کرد: مقامات دولتی، نهادهای جامعه مدنی و نیروهای مسلح در جلسه‌ روز سه شنبه 27 ژانویه (7 بهمن 93) که به بحث در مورد جنبه‌های طرح مبارزه با کودتای اقتصادی می‌پردازد حضور خواهند داشت.

وی افزود: دولت در سال جاری 400 هزار خانه جدید را که بخشی از طرح بزرگ ساخت مسکن در ونزوئلا است ایجاد خواهد کرد و همچنین 734 هزار طرح زیربنایی که مربوط به مشاغل است به اجرا در خواهد آورد.

«مادورو» طی این سخنرانی ضمن قدردانی از مردم ونزوئلا اعلام کرد: تلاش‎های خود را برای غلبه بر کودتای اقتصادی که توسط گروه اپوزیسیون برای ضربه زدن به ساختار کشور و ایجاد بی‌ثباتی و ناآرامی صورت می‌گیرد افزایش خواهم داد و حمایت‌های دائمی مردم برای حفظ انقلاب بولیواری را ارج می‌نهم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول