اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

مادورو: ونزوئلا همواره در کنار روسیه خواهد بود

رئیس‌ جمهوری ونزوئلا در بخشی از سفر دوره‌ای خود به کشورهای عضو اوپک، در دیدار با همتای روس خود تاکید کرد کاراکاس همواره در کنار مسکو خواهد بود.

مادورو: ونزوئلا همواره در کنار روسیه خواهد بود

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «کورئو دل اورینوکو»، «نیکلاس مادورو»، رئیس‌جمهور ونزوئلا امروز در سفر دوره‌ای خود به کشورهای عضو اوپک، وارد «مسکو»، پایتخت روسیه شد و با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌ جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس‌ جمهور ونزوئلا سفر دوره‌ای خود را با هدف چاره‌اندیشی درباره کاهش قیمت نفت در سطح جهانی آغاز کرده است.

طی نشست مذکور، پوتین با دادن اطمینان نسبت به اینکه ونزوئلا دوست نزدیک روسیه و یکی از شرکای اصلی آن در آمریکای لاتین است، خاطرنشان کرد: ونزوئلا بدون شک نه تنها دوست ماست بلکه شریک نزدیک ما نیز می‌باشد.

وی از داشتن چنین فرصتی برای مباحثه درباره موضوعاتی چون روابط دوجانبه و پروژه‌های در حال اجرا و همچنین برنامه‌های بلندمدت هر 2 کشور ابراز رضایت کرد.

رئیس‌ جمهور ونزوئلا نیز تصریح کرد: این بار به اینجا آمده‌ایم تا در خصوص روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر کنیم.

مادورو در ادامه تاکید کرد که روابط دوجانبه با روسیه، برای ونزوئلا بسیار حائز اهمیت است و علاوه بر این متعهد شد که کشورش همیشه در کنار روسیه بماند.

وی در ادامه افزود: دوست داریم بار دیگر همبستگی خود را با ملت روسیه اعلام و اذعان کنیم، این کشور توانایی کافی برای کار و فعالیت را دارد و قطعا از این شرایط خارج خواهد شد.
به گزارش فارس، رئیس‌جمهور ونزوئلا، طی روزهای اخیر از برخی کشورهای استخراج کننده نفت دیدار کرده است. وی قبل از عزیمت به مسکو به جمهوری اسلامی ایران، عربستان سعودی، قطر و الجزایر سفر کرده است.

مادورو در تلاش است تا با شرکای خود به عملکردی مشترک به منظور تثبیت قیمت نفت دست یابد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول