اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

پروژه‌ای که پول ندارد نباید کلنگ‌زنی شود

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌ای که پول ندارد نباید کلنگ‌زنی شود.

پروژه‌ای که پول ندارد نباید کلنگ‌زنی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا رستگار شامگاه سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای پروژه‌های قابل افتتاح سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در دهه مبارک فجر، اظهار کرد: این سازمان در حوزه اشتغال‌زایی و پروژه‌های مختلف قابل افتتاح در دهه فجر حرف اول را در بین سایر دستگاه‌ها می‌زند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  لازم است جایگاه جهاد کشاورزی در دهه فجر تقویت شود، افزود: این سازمان بیشترین ارتباط را با مردم، روستائیان، عشایر و کشاورزان دارد.

رستگار در بخش دیگری از صحبت‌هایش بر ایفای نقش بخش‌های تخصصی این سازمان در تعریف پروژه‌های فنی تأکید کرد و ابراز داشت: کلنگ‌زنی‌ها و تعریف پروژه‌ها در مناطقی باشد که توجیه فنی و اعتباری داشته باشد و قبل از کلنگ‌زنی اعتبارات آن مصوب شود.

* با کار غیرکارشناسی تعهد غیرقابل اجرا ایجاد نکنید

این مسئول در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: قرار نیست در دهه فجر با کارهای غیرکارشناسی پروژه‌های در لیست کلنگ‌زنی قرار گیرند که نه اعتبار مصوب دارند و نه توجیه فنی دارند.

وی از بخش‌های تخصصی سازمان جهاد کشاورزی این استان خواست تا با کار کارشناسی و دلسوزانه در نقاطی از استان پروژه تعریف کنند که کشاورزان و عموم مردم از آن منفعت ببرند.

رستگار، تعهد بدون پشتوانه مالی و فنی را برای سازمان جهاد کشاورزی یک آفت خواند و خاطرنشان کرد:‌ نباید با کار غیرکارشناسی و احساسی کلنگ‌هایی بر زمین زده شوند که برای بخش کشاورزی تعهدهای غیرقابل اجرا در پی داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش اضافه کرد: دهه فجر جشن پیروزی‌های ملت ایران در به پیروزی رساندن انقلاب مردمی  است که باید امسال باشکوه‌تر و متفاوت‌تر برگزار شوند.

انتهای پیام/82005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول