اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

افتتاح صوری در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نداریم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح این سازمان در دهه مبارک فجر گفت: افتتاح صوری، نمادین و افتتاح پروژه‌های دارای نقص فنی جایی در جهاد کشاورزی ندارد.

افتتاح صوری در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جعفر گوهرگانی شامگاه دوشنبه در نشست شورای معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اگر پیش از این شائبه‌هایی پیرامون افتتاح چندباره یک پروژه و یا افتتاح یک پروژه با نقایص فراوان وجود داشت ولی مردم و کشاورزان در این ارتباط مطمئن باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به معاونت بهبود تولیدات گیاهی، دامی و آب و خاک این سازمان افزود: پروژه‌ای در لیست افتتاحیه‌های دهه مبارک فجر قرار می‌گیرد که به طور کامل و با اصول فنی به اتمام رسیده باشد.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی از نهادهای همزاد با انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: از اوایل انقلاب تاکنون جهاد کشاورزی همواره در برگزاری جشن‌های انقلاب، برنامه‌های فرهنگی و سایر اقدامات در روستاها نقش پررنگی داشته است.

پروژه‌های زیادی آماده افتتاح هستند

گوهرگانی گفت: این سازمان همانند سال‌های قبل پروژه‌های زیادی را برای افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر امسال دارد که انتظار می‌رود با یک برنامه‌ریزی اصولی بتوانیم خدمات دولت و نظام اسلامی را به کمک رسانه‌ها به مردم گزارش دهیم.

وی، برگزاری جشن بزرگ عشایر و روستائیان را در چند نقطه استان، افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی چندین پروژه، تجلیل از خانواده‌های شهدای جهادی، برگزاری جشن استخدام ناظرین و صدور احکام کارگزینی آن‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌ای، تجلیل از 10 مدیر پرکار در حوزه کشاورزی و جشن‌های خانوادگی پرسنل این سازمان را بخشی از برنامه‌های دهه فجر جهاد کشاورزی اعلام کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت گفتن کارهای نظام به مردم، ادامه داد: روابط عمومی که مسئولیت دبیری کمیته روستایی و عشایری دهه فجر را به عهده دارد با تولید کلیپ، تیزرهای تلویزیونی، ویژه‌نامه و پوشش اخبار و رویدادهای این دهه به کمک رسانه‌ها، برگزاری جشن‌های انقلاب را در سال جاری متفاوت و باشکوه‌تر کنند.

مشارکت دادن مردم در جشن‌های انقلاب

قدرت‌الله ویسی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی این سازمان در دهه فجر از آمادگی این معاونت برای تأمین مالی برنامه‌های دهه فجر خبر داد.

وی، مشارکت دادن مردم و کشاورزان را در جشن‌های انقلاب از رسالت‌های سازمان جهاد کشاورزی دانست و ابراز داشت:‌ در این دهه رسانه‌ها نقش پررنگی دارند که امید است این سازمان را در برگزاری بهتر مراسمات و برنامه‌های دهه فجر یاری کنند.

ویسی از پیگیری جذب برخی اعتبارات برای تجلیل از خانواده‌های شهیدان جهاد کشاورزی، دانش‌آموزان نخبه کارکنان خبر داد و ادامه داد: آماده همکاری برای برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های انقلاب در دهه فجر هستیم.

مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه 20 کمیته زیر مجموعه ستاد دهه فجر این استان هستند، گفت:‌ کمیته روستایی و عشایری این ستاد با ریاست حوزه نمایندگی ولی‌فقیه و دبیری روابط عمومی جهاد کشاورزی فعالیت می‌کند.

سید صمد منصوری افزود: ‌این کمیته زودتر از سایر کمیته‌ها، نخستین جلسه هماهنگی را برگزار کرد که در روز 25 دی‌ ماه دومین نشست نیز برگزار می‌شود.

منصوری خاطرنشان کرد:‌سازمان جهاد کشاورزی در دهه فجر نقش محوری دارد.

انتهای پیام/82005/الف40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول