اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به استقبال دهه فجر رفت

برنامه‌ریزی کمیته روستایی و عشایری پیشتاز دوستداران انقلاب برای استقبال از دهه فجر

اعضای کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد، با مدیریت حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و دبیری روابط عمومی این سازمان گرد هم جمع شدند تا جشن‌های امسال انقلاب 57 پرشور و متفاوت برگزار شود.

برنامه‌ریزی کمیته روستایی و عشایری پیشتاز دوستداران انقلاب برای استقبال از دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مدیران و نمایندگان ادارات و دستگاه‌های عضو کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شامگاه چهارشنبه با حضور در سازمان جهاد کشاورزی، نخستین جلسه هماهنگی را به منظور برنامه‌ریزی بهتر برگزار کردند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی در این نشست با اشاره به برکات انقلاب اسلامی اظهار کرد: وجود حضرت آیت‌الله خمینی (ره) برای راهبری انقلاب مردم ایران در راستای فرستادن پیامبران برای رهایی بشریت از ظلمت بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ تاریخ مرتبا در حال تکرار شدن است و ما باید از فرصت‌های به دست آمده هم استفاده کنیم و هم درس بگیریم.

خودجوش بودن مراسمات دهه فجر

حجت‌الاسلام زمانی ادامه داد:‌ معجزات الهی در همه لحظات انقلاب اسلامی مشهود بود که حادثه طبس و پیروزی ایران در مقابل همه دنیا در جنگ تحمیلی نمونه‌ای از این معجزات الهی بوده است.

وی خودجوش بودن مراسم دهه فجر و جشن‌های مردمی را لازم دانست و گفت: ‌برنامه‌ریزی‌ها باید به سمتی باشد که این مراسمات را خود مردم مدیریت و هدایت کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ادارات و نهادهای زیادی عضو کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر هستند که امید است با هم‌افزایی و هماهنگی بتوانیم امسال جشن‌های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را پربارتر برگزار کنیم.

وی همدلی و وحدت عوامل و اعضای ستاد دهه فجر را ضروری خواند و تصریح کرد:‌ ادارات عضو کمیته روستایی و عشایری تلاش کنند تا برگزاری جشن‌های خانوادگی را در برنامه کاری خود قرار دهند.

تشکیل 20 کمیته ذیل ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد

اسماعیل گشتاسبی، معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این نشست، تعداد کمیته‌های ستاد برگزاری مراسمات دهه فجر را 20 مورد اعلام کرد و گفت:‌ باید با برنامه‌ریزی و هوشمندی، جامعه هدف خود را بشناسیم و متناسب با جامعه هدف جلو برویم.

گشتاسبی افزود: ریاست کمیته روستایی و عشایری به سازمان جهاد کشاورزی سپرده شد که به صورت روزانه با جامعه هدف خود در روستاها و عشایر سروکار دارد.

وی با قدردانی از سازمان جهاد کشاورزی و حوزه نمایندگی ولی‌فقیه این سازمان گفت: کمیته روستایی و عشایری نخستین کمیته‌ای است که تشکیل جلسه داده و امید است با همین جدیت برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روستائیان و عشایر را حامیان اصلی انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد:‌ همزمان با دهه فجر باید از گروه عکاسان و هنرمندان دعوت کنیم تا هم داشته‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد جامعه روستایی و هم مشکلات آنان را منعکس کنند.

آمادگی جهاد کشاورزی برای افتتاح پروژه‌های دهه فجر

وی اظهار امیدواری کرد تا خروجی جلسات کمیته‌ها بسیار مطلوب‌تر از سال‌های قبل باشد و برخی ضعف‌های سال‌های قبل  اصلاح شود.

سید صمد منصوری، مدیر حوزه ریاست این سازمان نیز در این نشست گفت: مردم منتظر افتتاحیه‌های جدید در پروژه‌ها و طرح‌های بخش کشاورزی هستند.

وی از آمادگی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای افتتاح و کلنگ‌زنی صدها پروژه‌ در بخش کشاورزی خبر داد.

در این نشست مدیران و نمایندگان اداره‌کل امور عشایر، تعاون روستایی، سپاه فتح، بانک کشاورزی، بیمه روستائیان و چندین دستگاه دیگر نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/82005/ذ40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول