اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد:

جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در اقامه نماز عنوان برتر را کسب کرد

رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ارزیابی‌های صورت گرفته در این ستاد پیرامون وضعیت اقامه نماز، سازمان جهاد کشاورزی این استان قابل تقدیر شناخته شد.

جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در اقامه نماز عنوان برتر را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، الیاس چراغ‌زاده ظهر امروز در دیدار با مسئولان سازمان جهاد کشاورزی با اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای اقامه نماز و ترویج مسائل فرهنگی در جهاد کشاورزی وجود دارد که این ستاد در ارزیابی‌های دوره‌ای خود این مهم را رصد کرده است.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان افزود: این سازمان از اوایل انقلاب تاکنون در روستاها و دهستان‌ها به‌واسطه ارتباط مستمری که با کشاورزان دارد، به ترویج مسائل فرهنگی همچون نماز می‌پردازد که جای تقدیر دارد.

خمیرمایه جهاد کشاورزی فرهنگی است

وی ادامه داد: خمیرمایه سازمان جهاد کشاورزی، فرهنگی است چرا که این سازمان با قوت مردم و روزی حلال آنان به‌طور روزانه سر و کار دارد و می‌تواند یاور خوبی برای برپایی نماز در جامعه باشد.

رسالت همه پیامبران ترویج و تبلیغ نماز بود و امروز نیز همه ما وظیفه داریم ضمن ترویج فرهنگ اقامه نماز، توجه ویژه‌ای به برگزاری نماز جماعت اول وقت در ادارات خود داشته باشیم.

چراغ‌زاده با اشاره به قانونی بودن تعطیلی 20 دقیقه‌ای ادارات در هنگام انجام فضیلت نماز، بیان کرد: تقدیر از فعالان اقامه نماز در ادارات از برنامه‌های این ستاد است که سازمان جهاد کشاورزی در لیست معدود اداراتی قرار گرفته که به امر نماز توجه ویژه‌ای دارد.

وی تصریح کرد: حضور مدیران ارشد، معاونین و مسئولان رده بالا در هر سازمانی به شکوه نماز جماعت کمک شایانی می‌کند که امید است این مهم بیش از گذشته در دستور کار در سازمان جهاد کشاورزی قرار گیرد.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش، اقامه نماز یک کشاورز و باغدار را در کنار مزرعه‌اش را موجب فزونی رزق و روزی دانست و ابراز داشت: اثرات مثبت نماز بر سلول‌های انسان و گیاه محسوس است.

ترویج فرهنگ کار، جوانان را از آسیب‌ها مصون می‌کند

جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: جهاد کشاورزی همزاد با انقلاب در عرصه‌های سازندگی و در دل روستاها همواره منشأ تقویت باورهای دینی مردم بوده است.

وی افزود: فرهنگ‌سازی جایگاه ویژه‌ای در جهاد کشاورزی دارد و از گذشته تاکنون نیز کارهای ارزشمندی در بین کشاورزان و عشایر انجام شده است.

گوهرگانی یکی از رسالت‌های اصلی جهاد کشاورزی را حوزه فرهنگ دانست و تأکید کرد: ترویج فرهنگ جهادی از موضوعاتی است که کاملا با دین مبین اسلام مطابقت و همخوانی دارد.

وی گفت: هم توسعه بخش کشاورزی و هم تقویت باورهای اعتقادی مردم از مسائلی بوده که هیچ‌گاه از دستور کار این سازمان خارج نبوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حاشیه‌ها و تهدیدات پیرامونی جوانان در عرصه فرهنگ و جنگ نرم، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ کار و تلاش تا حد زیادی جوانان ما را از تهدیدات پیش‌‌رو مصون می‌کند.

گوهرگانی، از توجه ستاد اقامه نماز به شاخص‌های برپایی نماز جماعت در ادارات قدردانی کرد و یادآور شد: اگر جهاد کشاورزی در این شاخص موفق بوده، زحمات حوزه ولی‌فقیه و دیگر همکاران است.

انتهای پیام/82005/ک40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول