اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

ایستادگی دولت ونزوئلا در برابر طرح‌های تروریستی اپوزیسیون

وزیر کشور ونزوئلا اعلام کرد که دولت این کشور در راستای تلاش برای برچیدن تمامی طرح‌های تروریستی اپوزیسیون و ایستادگی در برابر آن‌ها موفق به جلوگیری از وقوع یکی از حملات این جناح شده است.

ایستادگی دولت ونزوئلا در برابر طرح‌های تروریستی اپوزیسیون

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «میگل رودریگرز توررس» وزیر کشور ونزوئلا طی سخنرانی اعلام کرد که دولت «نیکلاس مادورو» در راستای تلاش‌های بیشمار برای برچیدن تمامی طرح‌های تروریستی اپوزیسیون موفق به جلوگیری از وقوع یکی از حملات این جناح راستگرای افراطی شده است.

خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: به گفته «رودریگرز» همانطور که در ویدئوهای منتشر شده اخیر اپوزیسیون نشان داده شد فعالان این گروه قصد اقداماتی چون کشتن هدفمند رهبران سازمانی و سیاسی، آدم ربایی و بمب‌گذاری را در ونزوئلا دارند.

«رودریگرز» در ادامه در حالی که از امکانات زندگی و حمل‌ونقل «لورنت صالح» یکی از اعضای اپوزیسیون در کلمبیا سخن می‌گفت به رابطه موجود بین «آلوارو اوریبه» رئیس جمهور سابق کلمبیا و «صالح» نیز اشاره‌ای کرد؛ مطالبی که با وقوع حملات تروریستی در ونزوئلا رابطه مستقیم دارد.

وزیر کشور ونزوئلا در آخر تأکید کرد: تا زمانی که افرادی مانند «صالح» و دیگر رهبران اپوزیسیون به راحتی در کلمبیا به مذاکرات با «اوریبه» می‌پردازند حقانیت این موضوع کاملا واضح و روشن است.

به گزارش فارس، درگیری بین جبهه اپوزیسیون و دولت «نیکلاس مادورو» در ونزوئلا همچنان ادامه دارد؛ اپوزیسیون با دیدن کاهش قدرت روزانه خود در مقابل تقویت لحظه به لحظه اتحاد و همبستگی بین مردم و دولت این کشور با انجام اقدامات تروریستی و ایجاد رعب و وحشت در کشور به گونه دیگری قصد مبارزه با جمهوری بولیواری ونزوئلا را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول