اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رئیس جمهور ونزوئلا: اپوزیسیون برخورد با اقدامات تروریستی در کشور را اصلاح کند

رئیس جمهور ونزوئلا از اپوزیسیون درخواست کرد که در نوع برخورد خود با اقدامات تروریستی صورت گرفته در کشور تجدید نظر کرده و آن را اصلاح کند.

رئیس جمهور ونزوئلا: اپوزیسیون برخورد با اقدامات تروریستی در کشور را اصلاح کند

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا طی سومین کنگره ملی و فرهنگی کشور اعلام کرد که حقایق و واکنش‌های انجام شده در برابر قتل «روبرت سررا» همگی حاکی از رابطه مستقیم ایدئولوژی نئوفاشیسمی اپوزیسیون با آن می‌باشد.

وی در این راستا از اپوزیسیون درخواست کرد که در برخورد خود با این‌گونه اقدامات تجدید نظر کرده و حداقل آن را مورد اصلاح قرار دهد.

خبرگزاری «ای وی ان» در این خصوص نوشت: «مادورو» ضمن اشاره به قربانی شدن «سررا» نماینده حزب سوسیالیست به دست گروهی از تروریست‌های موجود در کشور تأکید کرد که در این رابطه تحقیقات دقیقی انجام گرفته است.

به گفته «مادورو»، «سررا» به دلیل اعلام همیشگی حقایق و وقایع کشته شده است و با وجود تمهیدات امنیتی که برای حفاظت از وی اندیشیده شده بود این گروه‌های تروریستی توانستند موقعیتی را برای رسیدن به هدف شومشان پیدا کنند.

«مادورو» در ادامه تصریح کرد که پس از وقوع این حادثه هیچ یک از سران گروه‌های اپوزیسیون نه تنها ابراز تأسفی نکردند بلکه آن را نیز مورد محکومیت قرار ندادند که این امری بسیار غیر انسانی به شمار می‌رود.

وی افزود که این گروه همچنین از طریق شبکه‌های اجتماعی سعی در توجیه این مسئله نیز داشته‌اند.

«مادورو» اذعان داشت که این عکس‌العمل همیشگی اپوزیسیون در برابر اقدامات تروریستی انجام شده پس از 12 فوریه سال گذشته تا‌کنون می‌باشد.

رئیس جمهور ونزوئلا در آخر تأکید کرد که با وجود تمامی این اقدامات مردم ونزوئلا توانسته‌اند درس خوبی از شرافت و شجاعت را به سران این گروه بدهند.

«روبرت سررا» وکیل 27 ساله ونزوئلایی فارغ التحصیل دانشگاه کاتولیک «آندرس بلو» بود که کارشناسی ارشد خود را نیز در رشته جرم‌شناسی کسب کرده بود؛ وی از جوان‌ترین اعضای حزب متحد سوسیالیست ونزوئلا به شمار می‌رفت.

«روبرت سررا» نماینده حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا و همسرش «ماریا اِرره‌را» شب چهارشنبه در خانه خود در «کاراکاس» پایتخت ونزوئلا به قتل رسیدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول