اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

مورالس:اپوزیسیون در جریان انتخابات مبارزات کثیفی به راه انداخته است

رئیس جمهور بولیوی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور ضمن اظهار تأسف از مبارزات کثیف اپوزیسیون در فعالیت‌های انتخاباتی، از طرفداران خود خواست که نسبت به وقوع چنین اقداماتی خشمگین نشوند.

مورالس:اپوزیسیون در جریان انتخابات مبارزات کثیفی به راه انداخته است

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «اوو مورالس» رئیس جمهور بولیوی طی سخنرانی خطاب به مردم کشورش و همچنین طرفداران خود در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: نکته مهمی که باید به ملت بولیوی و همچنین شبه نظامیان بگویم این است که به خشونت‌های ایجاد شده در برخی نواحی کشور از سوی مخالفان توجهی نکنند.

خبرگزاری «ای بی آی» در این خصوص نوشت: به اعتقاد مورالس چون اپوزیسیون متقاعد شده و دیگر شکست خود را پذیرفته اکنون به دروغ، توهین و اقدامات خشونت‌آمیز متوسل شده است.

«مورالس» در بخشی از سخنانش حزب سوسیالیسم را پیروز نهایی انتخابات معرفی کرده و تأکید کرد که انتخابات به روشی سالم و عادلانه به پایان خواهد رسید.

براساس آخرین نتایج به دست آمده از نظرسنجی‌های مرکز «کاپتورا» در بولیوی «مورالس» 52.5 درصد از آراء را در انتخابات ریاست جمهوری 12 اکتبر آینده کسب خواهد کرد.

به گزارش فارس، تحلیلگران بر این باورند که موفقیت‌های اجتماعی - اقتصادی مورالس در سال‌های گذشته در زمینه‌هایی چون ملی کردن بخش‌ها و شرکت‌های هیدروکربناتی، معدن و ارتباطات می‌تواند مهمترین دلیل پیروزی وی در این دور از انتخابات ریاست جمهوری بولیوی محسوب شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول