اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز:

زنان کارتون خواب تبریز جمع‌آوری می‌شوند

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: زنان کارتون‌خواب تبریز جمع‌آوری و ساماندهی می‌شوند.

زنان کارتون خواب تبریز جمع‌آوری می‌شوند

اکرم حضرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز به مظلوم بودن بانوان به خصوص در حوزه ورزش اذعان کرد و گفت: بانوان در تمام عرصه‌ها به خصوص در عرصه ورزش در شهر تبریز مظلوم مانده‌اند.

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز افزود: این نقصان شهر با رویکردی جدید در حال تقویت است که از آن جمله می‌توان به طرح پرس برای پیاده‌روی بانوان، اختصاص بودجه برای تیم فوتسال بانوان، احداث مجموعه رفاهی، تفریحی و ورزشی برای بانوان، احداث خانه‌های سلامت در تمام مناطق شهرداری و ... اشاره کرد.

وی تشویق بانوان برای انجام ماهانه حداقل 30 کیلومتر پیاده‌روی با طرح پرس را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای تقویت و حمایت از تیم فوتسال بانوان شهرداری بودجه‌ای به صورت "هبه" از سوی شورا اختصاص یافته که همگی در زمینه تقویت ورزش بانوان صورت گرفته است.

حضرتی با اشاره به وجود بانوان کارتون‌خواب که به دلیل بی‌پناهی و عدم سرپناه شب‌ها را در اماکن ناامن می‌گذرانند، تاکید کرد: ساماندهی بانوان کارتون خواب در تبریز در دستور کار قرار دارد به طوریکه مجموعه‌ای به این منظور و با همکاری بهزیستی راه‌اندازی شده است.

این عضو شورای شهر تبریز اضافه کرد: در فاز اول، ساماندهی این افراد مدنظر است و سپس ایجاد اشتغال برای آنان با تشویق و حمایت از کارآفرینانی که ایجاد اشتغال برای بانوان کارتون‌خواب را در اولویت کاری خود قرار دهند، در برنامه کاری مسئولان شهری تبریز قرار دارد.

وی، بانوان را تاثیرگذارترین اقشار جامعه که خود نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و بر نیمی دیگر تاثیر دارند، عنوان کرد و گفت: بانوان آینه تمام‌نمای زندگی هستند که ستون و استواری هر خانواده را در برمی‌گیرند.

حضرتی تاکید کرد: حضرت فاطمه(س) در تمام این موارد می‌تواند بهترین الگو و سرمشق برای بانوان ما باشد نه زندگی‌های غربی که از قاب تلویزیون برای خانواده‌های ما به تصویر کشیده می‌شود.

وی در ادامه با هشدار به افزایش آمار طلاق در جامعه گفت: این حقیقت غیرقابل انکار با بالا بردن آستانه تحمل به خصوص در بانوان و داشتن نیم‌نگاهی به زندگی گذشتگان، پدران و مادرانمان قابل حل است.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول