اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان خبر داد

بهره‌مندی بیش از 9 هزار نفر از زنان سرپرست خانوار لرستانی از بیمه‌های تامین اجتماعی

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان از بهره‌مندی بیش از 9 هزار نفر از زنان سرپرست خانوار لرستانی از بیمه‌های تامین اجتماعی خبر داد.

بهره‌مندی بیش از 9 هزار نفر از زنان سرپرست خانوار لرستانی از بیمه‌های تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ولی‌الله منتظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: خدمت به مردم همواره از بهترین کارها به حساب آمده و حضرت محمد مصطفی (ص) نیز در این رابطه می‌فرمایند: محبوبترین کارها در پیشگاه خدا، شادی است که به مومن‌رسانی، گرسنگی‌اش را برطرف‌سازی و اندوهش را بزدایی، در این راستا کمیته امداد استان لرستان در کنار ده‌ها خدمتی که در طول سال به مددجویان ارائه می‌کنند، یکی از اقدامات مهم و ارزنده این نهاد بیمه‌های تامین اجتماعی و درمانی مددجویان است که با ارائه این خدمات در راستای برطرف نمودن مشکلات معیشتی آنان گام بر می‌دارد.

منتظری در ادامه سخنان خود به بیان گزارشی از بیمه‌های تامین اجتماعی پرداخت و افزود: در سال 92 بیش از 9 هزار و 769 نفر از زنان سرپرست خانوار در لرستان از بیمه‌های تامین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند که از این تعداد 4 هزار و 963 نفر از زنان سرپرست خانوار و 4 هزار و 806 نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی بوده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان با تاکید بر اینکه جهت بیمه شدن این تعداد از مددجویان مبلغ 87 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است، اذعان داشت: این بیمه شدگان از کلیه مزایای بیمه‌های تامین اجتماعی از جمله پرداخت هزینه های درمانی و .. بهره‌مند هستند.

منتظری در پایان خدمات بیمه‌های تامین اجتماعی را گام مهم امداد در راستای برطرف نمودن مشکلات مالی مددجویان عنوان کرد و گفت: انشالله در سال جدید شاهد بیمه شدن جمع بیشتری از مددجویان هستیم.

انتهای پیام/2304/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول