اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر:

زنان مسلمان از ولایتمداری حضرت زهرا(س) الگو بگیرند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت: زنان مسلمان از ولایتمداری حضرت زهرا (س) در زندگی فردی و اجتماعی خود الگو بگیرند.

زنان مسلمان از ولایتمداری حضرت زهرا(س) الگو بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به مناسبت هفته زن ظهر امروز جشن بزرگی به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمةالزهرا (س) سپاه ناحیه ابهر در سالن شهید باهنر این شهرستان برگزار شد.

این جشن بزرگ با حضور مسئولان سپاه ناحیه ابهر و بسیج جامعه زنان شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر با اشاره به سوره مؤمنون اظهار داشت: در این سوره به هفت صفت مؤمنان اشاره شده است.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ادامه داد: در این سوره آمده است هر آینه انسان‌های مؤمن رستگارند و از دارایی خداوند مثل رحمت بهشت و فردوس برین ارث می‌برند.

این مسئول از جمله صفات مؤمنان را امانتداری اعلام کرد و گفت: گاهی برخلاف وعده الهی مومنان به این صفت عمل نمی‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر خاطرنشان کرد: خداوند می‌فرمایند قرآن و ائمه نیز امانت هستند و نخست باید آنها را شناخت و به وظیفه خود در مقابل آنها نیز عمل کرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به زندگی سراسر نور حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: حضرت زهرا(س) نخستین مدافع ولایت بودند و آن حضرت شمشیر نداشتند ولی بیان گویا و راسخ داشتند.

بیگدلی اضافه کرد: ایشان وقتی احساس خطر می‌کردند دست امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را می‌گرفتند و در جمع مهاجر و انصار بحث غدیرخم را مطرح می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه زنان مسلمان باید از ولایتمداری، تربیت فرزند، همسرداری، شجاعت، عفت و پاکدامنی حضرت زهرا(س) در زندگی فردی و اجتماعی خود الگو بگیرند، بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از ویژگی‌های بارز ائمه اطهار(ع) است و همه مسلمانان نیز علاوه بر خودسازی و اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر در خانواده باید این فریضه الهی را در جامعه نیز پیاده کنند.

انتهای پیام/73008/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول