اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد

موفقیت 70 درصدی زنان ناجا در ارائه مشاوره

فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: در سایه خدمت زنان در نیروی انتظامی ناجا 70 درصد مشاوره‌ها به مصالحه ختم شد.

موفقیت 70 درصدی زنان ناجا در ارائه مشاوره

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار کاظم مجتبایی ظهر امروز در دیدار مسئولان و پرسنل زن نیروی انتظامی با آیت‌الله نوری همدانی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با برکت دخت نبی اکرم(ص) و روز زن، حضرت فاطمه(س) را سرمایه‌ای برای اسلام، نبوت و سرتاسر گیتی عنوان کرد.

وی افزود: این سرمایه یک سند ارزشمند معنوی و انسانی برای نه تنها مسلمانان، بلکه مردم تمام دنیاست که باید آن را در قلب خود نگاه داریم تا در لحظه لحظه زندگی از آن استفاده کنیم.

مجتبایی حرکت بانوان نیروی انتظامی استان قم را در مسیر حضرت زهرا(س) اعلام کرد و گفت: تلاش بانوان نیروی انتظامی در راستای حل و ممانعت از بروز مشکلات اخلاقی در جامعه است تا بدین‌ وسیله اخلاق و عفت را در جامعه اسلامی ایران استوار کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم مشی و رفتار بانوان ناجا را در راستای الگوبرداری از بانوی آب و آیینه عنوان کرد و ابراز داشت: خوشحالیم از اینکه عده‌ای از بانوان همکار در قم حافظ کل یا نیمی از قرآن هستند.

وی تصریح کرد: نقش بازدارنده پلیس زن قابل ستایش است، چرا که زنان در حال خدمت در بخش امنیت اخلاقی، ارشاد و مشاوره کارهای شایانی در سطح استان انجام داده‌اند که در سایه خدمت همین زنان 70 درصد مشاوره‌ها به مصالحه ختم شد.

انتهای پیام/2258/ب20/پ3003
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول