اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلیجان:

استکبار جهانی سپاه را مانع بزرگ خود می‌داند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلیجان گفت: استکبار جهانی سپاه را مانع بزرگی در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود می‌داند.

استکبار جهانی سپاه را مانع بزرگ خود می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدمحمد سجادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: با تاسیس سپاه در دوم اردیبهشت ماه 1358 به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی یک سازمان بسیار توانمند، متعهد و انقلابی شکل گرفت که در طول 35 سال گذشته در بسیاری از مشکلات بازوی قدرتمند نظام اسلامی و انقلاب بوده و بسیاری از موانع پیشرفت و تعالی نظام را بر طرف کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان تاب دیدن شکوفایی و سرافرازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به هیچ وجه ندارند و در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی و پاسداران آن از هر طریق و هر روش ممکن هستند، افزود: وقتی توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی به دست سپاه نقش بر آب می‌‌شود، استکبار جهانی سپاه را مانع بزرگی در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود می‌داند.

سجادی ابراز داشت: سپاه پاسداران پس از حماسه‌آفرینی در هشت سال جنگ تحمیلی با همان شور انقلابی و مخلصانه در عرصه سازندگی، عمران و آبادانی کشور و در سنگر علم و فراگیری تکنولوژی و فناوری نوین جهانی همواره درخشیده است.

فرمانده سپاه دلیجان در ادامه حضور سپاه در عرصه سازندگی را بسیار مفید و کارآمد دانست و ساخت پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ عمرانی در کشور را از نشانه‌های آن بیان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلیجان ادامه داد: سپاه در جنگ خاموش و نرم دشمن نیز همچون سدی محکم و پولادین در کور کردن چشم‌های فتنه روباه‌صفتان ایستاده و این توان مقتدرانه فرزندان روح‌الله ، خاری در چشم مستکبرین و ایادی مزدورشان است که تمامی نقشه‌هایشان را نقش بر آب می‌بینند.

سجادی گفت: دوم اردیبهشت هر سال یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران کند.

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت تاسیس سپاه در این شهرستان خبر داد و گلباران قبور شهدا، دیدار با مسئولان شهرستان، تجلیل از خانواده پاسداران، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و... را بخشی از برنامه‌های این روز در شهرستان دلیجان عنوان کرد.

انتهای پیام/87012/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول