اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

سپاه پاسداران مظهر مقاومت و ایستادگی است

امام جمعه کرمانشاه سپاه پاسداران را مظهر مقاومت و ایستادگی عنوان کرد و گفت: دشمنان نظام و خصوصا آمریکا همواره از وجود سپاه پاسدارانی که از دل انقلاب اسلامی متولد شده دغدغه خاطر داشته و نگران هستند.

سپاه پاسداران مظهر مقاومت و ایستادگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما بعد از ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار داشت: اقتدار نظامی مهمترین عامل حفظ امنیت کشور است.

علما تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز از یک ارتش مکتبی، ولایی، باصلابت و متعهد برخوردار است و اقتدار آن به‌گونه‌ای است که دشمنان روی آن حساب می‌کنند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به پیشرفت‌های نظامی چشمگیر ارتش در سال‌های پس از انقلاب، گفت: ارتش قبل از انقلاب اسلامی، ارتشی وابسته به آمریکاییان بود.

علما با گرامیداشت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب توسط امام راحل، اذعان داشت: سپاه پاسداران مظهر مقاومت و ایستادگی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: دشمنان نظام و خصوصا آمریکا همواره از وجود سپاه پاسدارانی که از دل انقلاب اسلامی متولد شده دغدغه خاطر داشته و نگران هستند.

علما به برگزاری رزمایش بزرگ «اقتدار 3» در استان کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت: «اقتدار 3» نمایش قدرت مرزبانی کشور بود که بسیار پرشور و سنگین برگزار شد.

*حضرت زهرا (س) یک شخصیت استثنایی است

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه انحطاط و شکست ملت‌ها با گرفتن زنان انسان‌ساز از جامعه ممکن می‌شود، گفت: تربیت صحیح فرزندان مانع از بروز مشکلات و ناهنجاری‌ها می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: حضرت زهرا (س) به مسلمانان اختصاص ندارد، همانطور که امور ارزشی و معنوی مختص یک گروه خاص نیست.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، حضرت زهرا (س) یک شخصیت استثنایی بوده و سراسر زندگی این بانوی بزرگوار پر از فراز و نشیب بود.

خطیب جمعه کرمانشاه تقوا را بالاترین و مهمترین سرمایه انسان عنوان کرد و افزود: هیچ سرمایه‌ای به‌ اندازه تقوا ارزشمند نیست.

انتهای پیام/2700/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول