اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مردهک:

سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت است

امام جمعه مردهک گفت: سپاه پاسداران به عنوان بازویی توانمند برای ولایت فقیه است.

سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام حسین زکی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مردهک با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: اهمیت و نقش زن در اسلام بر خلاف تبلیغات سوء دشمنان که اسلام را محدود کننده زن می‌دانند، بسیار والا است.

وی بیان داشت: دین اسلام جایگاه اصلی زنان را که نقش مهمی را در سرنوشت جامعه و کشور را دارند به آنها بر می‌گرداند و بنا به فرموده امام خمینی (ره) «مادر بودن بزرگ‌ترین مسئولیت و شریف‌ترین شغل در عالم است».

خطیب جمعه مردهک با اشاره به 29 فروردین روز ارتش تصریح کرد: از برکت اسلام، انقلاب و عنایت پروردگار، ارتش ایران از قدرتمندترین ارتش‌های دنیا است که در خدمت کشور، ملت، اسلام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران به عنوان بازویی توانمند برای ولایت فقیه و رهبری است که با اطاعت از ولایت فقیه نقش مهمی را در رشد و تعالی جامعه از نظر فرهنگی، امنیتی و نظامی داشته است.

زکی‌زاده با اشاره به نزدیک شدن به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی ابراز داشت: انقلاب ما در واقع یک انقلاب فرهنگی بود و مردم ما خواستار تغییر فرهنگی کشور بودند. فرهنگ اصل و اساس کشور است، هر چند مسئله اقتصاد مهم است، اما باید توجه داشت که دشمن از دو جبهه اقتصاد و فرهنگ وارد شده است.

زکی‌زاده بیان داشت: فرهنگ از اقتصاد مهم‌تر است، زیرا ضربه فرهنگی به سختی قابل جبران است.

انتهای پیام/80031/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول