اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت جهرم:

سپاه پاسداران نهادی ولایی است

امام جمعه موقت جهرم گفت: پاسداران به روز هستند و همواره به اسلام ناب نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند و پشت سر ولایت حرکت می‌کنند.

سپاه پاسداران نهادی ولایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌السلام محمد حسین مدبر در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اظهار داشت: امام سجاد(ع) می‌فرمایند مومن پنج شاخصه دارد که نخستین آن داشتن ورع در خلوت است که امروز با توجه به پیشرفت فناوری اطلاعات مانند تلفن همراه و اینترنت انسان در جمع نیز می‌تواند برای خود خلوت ایجاد کند که باید به این امر بیشتر توجه داشت و مواظبت کرد.

وی ادامه داد: دوم شاخصه مومن کمک به دیگران در هنگام تنگ‌دستی و اهل صدقه بودن است و باید بانکداری ما این مورد را بیشتر توجه کند تا به ربا که همان دشمنی با خدا محسوب می‌شود، نزدیک نشود و سوم شاخصه مومن صبر در مصیبت‌ها بوده که امروز مصداق آن همین تحریم‌ها است که ملت ما آنها را به فرصت تبدیل کرده است.

وی بیان داشت: شاخصه بعدی انسان مومن این است که هنگام خشم و ناراحتی خود را کنترل کند و دیگر اینکه در شرایط مختلف هیچ‌گاه دروغ نگوید.

امام جمعه موقت جهرم در ادامه ولادت دردانه عالم هستی حضرت فاطمه زهرا(س) را به تمام شیعیان و ارادتمندان آن حضرت تبریک گفت و بیان داشت: فاطمه اسوه نجابت، پاکدامنی و ساده‌زیستی بود و همگان این مورد را در عمل از او دیده بودند.

مدبر در ادامه با گرامیداشت 29 فروردین ماه روز ارتش ابراز داشت: نباید از یادمان برود که ارتش ما شهیدان بسیاری را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده و در جنگ نیز کارهای مشکل و تخصصی به عهده ارتشیان بود.

وی با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این قشر باید مد نظر داشته باشند که پاسدار هستند و همیشه باید به روز باشند و به اسلام ناب نزدیک‌تر شوند و پشت سر ولایت حرکت کنند.

وی در پایان با اشاره به سالروز تاسیس حساب 100 امام تصریح کرد: امام از همان روزهای نخست انقلاب با ایجاد این حساب خواستار کمک به محرومان بود که تاکنون این اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/2448/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول