اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

آغاز برنامه‌های هفته سلامت در گچساران

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از آغاز برنامه‌های هفته سلامت در این شهرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

آغاز برنامه‌های هفته سلامت در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ستار اسدپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه بیماری‌های غیرواگیر از جمله چالش‌های بهداشت است، اظهار کرد: توجه به بیماری‌های غیرواگیر با رویکرد خود مراقبتی برای ترویج سبک زندگی سالم، شعار امسال هفته سلامت بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان این‌که با خود مراقبتی می‌توان جلوی بسیاری از بیماری‌ها را گرفت و شاخص‌های بهداشتی و درمانی را ارتقا داد، افزود: برپایی هفت چادر سلامت در نقاط مختلف گچساران از جمله برنامه‌های هفته سلامت بوده که در این چادرها اقداماتی از جمله سنجش قد، وزن و اندازه‌گیری فشار خون از اول تا هفت اردیبهشت‌ ماه انجام می‌شود.

اسدپور با اشاره به نواختن مراسم زنگ سلامت در مدارس این شهرستان و برپایی چادرهای سلامت در نقاط پرتردد گچساران در نخستین روز از هفته سلامت از برگزاری نمایشگاه رسانه‌های تولیدی دانشجویی خبر داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: پاکسازی مناطق گردشگری دشتک دیل و گناوه، عیادت از بیماران بیمارستان شهید رجایی و همایش پیاده‌روی و ایراد سخنرانی در این همایش از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در گچساران خواهد بود.

اسدپور بیان کرد: مراقبت از خود یا پیشگیری از بیماری‌ها همواره شعار بهداشت و درمان بوده به گونه‌ای که متولیان امر بهداشت، پیشگیری را مقدم بر درمان می‌دانند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از فعالان هفته سلامت در گچساران عنوان کرد: تقدیر از فعالان عرصه سلامت از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این شهرستان است.

اسدپور نشست خبری با رسانه‌های گچساران در خصوص عملکرد این شبکه در هفته سلامت را از دیگر برنامه‌های عنوان و ابراز کرد: چاپ شعار در سربرگ مکاتبات اداری توسط کلیه ادارات و درج شعارهای بهداشتی در قبوض آب، برق و تلفن و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای خانواده‌ها به عنوان خاستگاه خودمراقبتی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت گچساران است.

انتهای پیام/82014/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول