اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

نگاه توسعه‌ای به کشور راهی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

استاندار قزوین گفت: با نگاه توسعه‌ای به اقصی نقاط کشور ایران و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در این سرزمین وجود دارد، می‌توان از اقتصاد نفتی فاصله گرفت و اقتصاد مقاومتی را محقق کرد.

نگاه توسعه‌ای به کشور راهی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در رویکرد اقتصاد مقاومتی که بسیار مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، نگاه به مناطق مختلف کشور باید به صورت ویژه باشد.

وی افزود: در اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده برش منطقه‌ای باید مدنظر قرار گرفته و برای فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی از حداکثر ظرفیت‌های موجود در مناطق مختلف کشور استفاده شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: اگر بنا باشد کشور ایران از اقتصاد نفتی فاصله بگیرد، نگاه به هر یک از مناطق و استان‌های کشور باید مانند نگاهی باشد که همواره به استان‌های نفت‌خیز کشور شده است.

روزبه با بیان اینکه خداوند متعال ظرفیت‌های بالقوه فراوانی در اقصی نقاط کشور ایران قرار داده است، عنوان کرد: اگر نگاه توسعه‌ای به این سرزمین داشته و این نگاه را در بین مردم جامعه نهادینه کنیم، می‌توانیم به آرزوی دیرینه‌ای که همان فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی است، دست یابیم.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با برداشت عمیقی که از این مسئله دارند باید بتوانند در این بخش به خوبی ایفای نقش کرده و کارنامه خوبی از خود بر جای بگذارند.

استاندار قزوین با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب در سال 82 به استان قزوین گفت: در سفری که رهبر معظم انقلاب در سال 82 به این استان داشتند، در جمع مردم استان بیاناتی ایراد کردند که جزء اسناد بالادستی برای توسعه استان قزوین است.

روزبه خاطرنشان کرد: برای بهره‌مندی از بیانات و راهکارهای بیان شده از سوی رهبر معظم انقلاب، جلساتی در استانداری برگزار می‌شود که در هر یک از جلسات بخشی از سخنان ایشان استماع شده و در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: امیدواریم منویات رهبر معظم انقلاب را در برنامه ششم توسعه در سند استان قزوین به خوبی گنجانده و از آن بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/77010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول