اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری قزوین:

شرایط ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه در قزوین فراهم است

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری قزوین گفت: با توجه به این‌که شرایط لازم برای ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه در سطح استان قزوین فراهم شده است نگرانی در این مورد وجود ندارد.

شرایط ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه در قزوین فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، صفر لک عصر امروز در تشریح نحوه ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: مردم از روز 20 فروردین ماه سال جاری برای تکمیل فرم مربوط به دریافت یارانه نقدی می‌توانند وارد سامانه مربوطه شده و اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: از افرادی که دسترسی به اینترنت دارند انتظار می‌رود در صورت امکان از منازل وارد این سامانه شده و فرم‌های مربوط به ثبت‌نام را تکمیل کنند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری قزوین اضافه کرد: مهمترین موردی که در مرحله نخست باید به آن توجه داشته باشند این است که اطلاعات شخصی خود را به صورت صحیح و دقیق درج کنند تا در مراحل بعدی با مشکلی روبرو نشوند.

لک با اشاره به اطلاعاتی که افراد در هنگام ثبت‌نام باید در اختیار داشته باشند، ادامه داد: شماره ملی، شماره حساب بانکی که تاکنون مبلغ یارانه به آن حساب واریز می‌شد، کدپستی محل سکونت، اطلاعات افراد تحت تکفل و یک شماره تلفن همراه برای ارسال پیامک تأیید ثبت خوداظهاری را باید در هنگام ثبت‌نام در اختیار داشته باشند.

وی عنوان کرد: سامانه در نظر گرفته شده برای ثبت اطلاعات افراد در مرکز کشور مستقر بوده و از طریق زیرساخت‌های ارتباطی در سراسر کشور در دسترس مردم است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری قزوین تصریح کرد: در شهرها علاوه بر این‌که مردم در منازل اینترنت دارند، شرایط لازم برای ثبت‌نام در کافی‌نت‌های مجاز و دفاتر پیشخوان نیز فراهم شده تا اگر برخی از افراد از دسترسی به اینترنت در منزل محروم بودند بتوانند از این مکان‌ها برای ثبت‌نام استفاده کنند.

لک گفت: در صورتی که از دفاتر پیشخوان دولت و یا کافی‌نت برای ثبت‌نام استفاده شود باید مبلغ 35 هزار ریال بابت هزینه ثبت‌نام پرداخت شود که این مبلغ در سراسر کشور ثابت است.

وی بیان کرد: برای ثبت‌نام افرادی که در مناطق روستایی و محروم ساکن بوده و امکان دسترسی به اینترنت برای آنان فراهم نیست، با همکاری شرکت پست فرم‌های مربوطه در اختیار خانوارها قرار گرفته و پس از تکمیل توسط مأمور پست جمع‌آوری می‌شود.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری قزوین اظهار کرد: با توجه به این‌که دولت 24 بانک اطلاعاتی برای راستی‌آزمایی اطلاعات درج شده در سامانه در اختیار دارد، امیدواریم مردم اطلاعات صحیح را وارد سامانه کرده و نیازی به کنترل اطلاعات از سوی دولت نباشد.

لک عنوان کرد: تمام خانوارهایی که قبل از 22 اسفندماه سال 92 موفق به ثبت‌نام برای دریافت یارانه شده‌ و یارانه دریافت کرده‌اند، می‌توانند در این مرحله نیز ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به این‌که مشکلی برای ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه در سطح استان قزوین وجود ندارد، تصریح کرد: 210 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان آماده ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه است و در مناطق روستایی نیز دهیاری‌ها و بخشداری‌ها می‌توانند در ثبت نام روستائیان مشارکت و همکاری کنند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری قزوین بیان کرد: افرادی که در زمان تعیین شده موفق به ثبت‌نام نشوند، می‌توانند در روزهای 30 و 31 فروردین ماه سال جاری از طریق سامانه مذکور اقدام به ثبت‌نام کنند.

لک با تأکید بر اطلاع‌رسانی در خصوص انصراف داوطلبانه از دریافت یارانه یادآور شد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود مردم را با این ضرورت که با انصراف آنان از دریافت یارانه منابع اجرای هدفمندی یارانه‌ها برای ایجاد اشتغال، افزایش تولید و افزایش امکانات درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، آگاه کنند.

انتهای پیام/77010/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول