اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

برگزاری 40 دوره تخصصی آموزش قرآن در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از برگزاری 40 دوره تخصصی آموزش قرآن در کنگان خبر داد.

برگزاری 40 دوره تخصصی آموزش قرآن در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه جمعه در نشست فعالان مذهبی کنگان اظهار داشت: ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه ارزش و اهمیت زیادی دارد و در این مسیر اهتمام خاصی داریم. نهضت قرآن‌آموزی نهضتی نیست که از رونق افتاده باشد بلکه طرح بلند مدتی است که این اداره به شکل جدی آن را اجرا می‌کند.

اهرمی گفت: اداره تبلیغات اسلامی کنگان با همکاری مرکز قرآنی تحت نظارت شامل یک موسسه و هشت خانه قرآن شهری و روستایی است، به آموزش قرآن کریم شامل روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، مفاهیم، تجوید و تفسیر اقدام کرده است.

وی از برگزاری 40 دوره تخصصی آموزش قرآن در کنگان خبر داد و افزود: در سه ماه اخیر با تلاش‌های فعالان قرآنی شهرستان کنگان، تعداد 40 کلاس تخصصی رسمی آموزش قرآن کریم برپا شده است.

اهرمی تاکید کرد: البته به شکل غیررسمی نیز کلاس‌هایی در شهرستان برگزار شده است. مربیان قرآن کریم، سرمایه‌های بزرگ جبهه فرهنگی کشور هستند که در سال 93 باید برای این سرمایه‌ها، برنامه‌ریزی مدونی انجام شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از میزبانی این شهر، برای برگزاری نخستین نشست شوراهای هیئات مذهبی استان خبر داد و هیئات مذهبی را مظهر تکاپو در عرصه مناسبت‌های فرهنگی و دینی دانست.

اهرمی بیان کرد: تاثیرگذاری هیئات مذهبی در عرصه فرهنگی ویژه و غیر قابل انکار است و نشست شوراهای هیئات مذهبی استان در راستای تقویت فرهنگی و با توجه به منویات مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول