اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگان خبر داد

برگزاری 50 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه کنگان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگان از برگزاری 50 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه کنگان خبر داد.

برگزاری 50 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام روح‌الله میرشکاری شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان کنگان ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه(س) و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر نظام خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگان با اشاره به اهمیت هفته عقیدتی سیاسی افزود: هفته عقیدتی سیاسی شروع تعمیق معنویت در بدنه سپاه و بسیج است و در این هفته باید بتوانیم کلاس‌های رفع شبهات عقیدتی را برگزار کنیم تا در برابر توطئه عقیدتی دشمنان واکسینه شویم.

میرشکاری با اشاره به اینکه مبنا و ریشه هر جامعه بر اساس عقیده و نگرش و تفکر آن جامعه شکل می‌گیرد یادآور شد: عقیدتی سیاسی نهادی مقدس و مبنا و ریشه یک نهاد عقیدتی و فکری است که رهنمودهای استاد شهید مرتضی مطهری بهترین الگو و روش برای مردم جامعه به ویژه سپاهیان است.

وی با بیان اینکه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی 50 برنامه برگزار خواهد شد، ابراز داشت: تجلیل از هادیان سیاسی، برگزاری کارگاه و نشست سیاسی در حوزه‌های مقاومت بسیج، نشست سیاسی، برگزاری مراسم گرامیداشت شهید استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه کنگان، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و فرماندهان حوزه‌ها از جمله برنامه‌های مهم هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان کنگان است.

این مسئول گفت: افزایش سطح کیفی برنامه‌ها مورد تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول