اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

راه‌اندازی مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرستان کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از راه‌اندازی مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان در کنگان اظهار داشت: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های دینی باید مورد توجه بیشتر هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی قرار گیرد.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان مذهبی نقش موثری در افزایش سطح کیفی این برنامه‌ها دارد و در این راستا اهتمام خاصی داریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از راه‌اندازی مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: راه‌اندازی مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در این شهر از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که جوانان را به سمت بهره‌مندی از چشمه زلال معرفت دینی و اسلامی سوق می‌دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت: این مدرسه در دو سطح خواهران و برادران است که طبق مذاکرات و قول‌های قطعی پیمانکار مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا، ساختمان این مدرسه تیر امسال راه‌اندازی می‌شود. 

روحانی مستقر روستای سهیل نیز با تشریح فعالیت‌های ایام فاطمیه آن روستا اظهار داشت: نظر به تقارن نوروز و ایام فاطمیه و حضور میهمانان نوروزی در منطقه، برنامه‌هایی با محتوای فاطمی شامل سخنرانی و گفتمان دینی اجرا شد.

حجت‌الاسلام یونس فولادی افزود: سیاه پوش کردن بازار اصلی، مساجد و حسینیه‌ها با همکاری دهیاری آن روستا در راستای تنویر افکار عمومی مبنی بر یادکرد ایام فاطمی انجام شد. 

روحانی مستقر شهر سیراف کنگان نیز بیان کرد: سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر سیراف با همکاری دفتر امام جمعه و شهرداری این شهر با اجرای برنامه‌های مختلف همراه بود.

حجت‌الاسلام اصغر سعیدی اظهار داشت: سخنرانی و سوگواری، سیاه پوش کردن در و دیوار شهر، نصب اطلاعیه و اطلاع‌رسانی با همکاری نیروهای جوان و فرهنگی هیئات مذهبی برای برپایی مراسم سوگواری مرکزی و دعوت از اقشار مختلف مردم از عمده‌ترین فعالیت‌ها در راستای بزرگداشت فاطمیه بود.

وی افزود: همکاری با شرکت‌های صنعتی در اجرای برنامه‌های فرهنگی ایام فاطمیه و دعوت از سخنرانان اعزامی از دفتر مراجع عظام تقلید از دیگر فعالیت‌های این مناسبت مهم است.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول