اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان تاکید کرد

هیچ کس حق افزایش قیمت کالاها در کنگان را ندارد / برخورد قاطع با متخلفان

فرماندار کنگان با بیان اینکه هیچ کس حق افزایش قیمت کالاها در کنگان را ندارد گفت: با متخلفان و گرانفروشان به شدت برخورد می‌کنیم.

هیچ کس حق افزایش قیمت کالاها در کنگان را ندارد / برخورد قاطع با متخلفان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار در سالن اجتماعات فرمانداری کنگان، اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را کاری مهم و بزرگ دانست و اظهار داشت: مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها با رفع مشکلاتی که در مرحله نخست هدفمندی یارانه‌ها وجود داشت قابل اجرا می‌شود.

فرماندار کنگان با تاکید بر اینکه هیچ کس حق افزایش قیمت کالاها را ندارد، خاطرنشان کرد: هیچ فرد و گروهی حق افزایش قیمت کالاها را ندارد.

وی بیان کرد: به همه توصیه می‌کنم، افرادی که از تمکن مالی خوبی برخوردارند از ثبت‌نام یارانه خودداری و انصراف دهند و فرصت را در اختیار اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه قرار دهند.

فرماندار کنگان با تشریح روش‌های ثبت نام خانوارها برای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: شهروندان کنگانی می‌توانند با ورود به سامانه اینترنتی یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، پلیس+10 و پست بانک برای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها و دریافت یارانه ثبت‌نام کنند که تاکنون این ثبت‌نام با نظم و انضباط خاصی انجام شده است.

وی از ادارات تعزیرات حکومتی، بهداشت و درمان، صنعت و معدن و تجارت خواست در رسیدگی به موارد تخلفی، بازرسان خود را تقویت و از هرگونه تخلفات به صورت جدی اقدام کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنگان گفت: هیچ افزایش قیمتی در بازار نداریم و از هرگونه افزایش قیمت در بازار برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و ضمن برخورد با خاطیان که موجب برهم زدن بازار شده‌اند لغو پروانه خواهند شد.

محمد ابراهیمی گفت: برای هیچ کالایی بنایی برای قیمت‌گذاری نداریم زیرا نهاده‌ها با قیمت‌های مصوب در حال توزیع است.

انتهای پیام/2451/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول