اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت کنگان:

375 کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در کنگان معدوم شد

رئیس شبکه بهداشت کنگان گفت: از ابتدای سال تاکنون 375 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف در کنگان جمع‌آوری و معدوم شده است.

375 کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در کنگان معدوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، زینب حسینی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: در دین مبین اسلام تاکید بسیار زیادی بر حفظ سلامتی و تندرستی مردم شده و مسئولان باید در این مسیر گام بردارند.

وی افزود: با توجه به اینکه رویکرد دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در سال 93 رویکرد مشارکتی است از تمام پرسنل و عوامل موجود در شبکه برای رسیدن به اهداف سازمان استفاده خواهد شد.

حسینی بیان کرد: برای نوشتن برنامه عملیاتی سال 93 باید ابتدا شاخص‌ها و اهداف سال 92 ارزیابی شده و نقاط قوت و ضعف استخراج و با اهداف مورد انتظار استان مقایسه شوند سپس برای نوشتن برنامه جدید توسط واحدهای ستادی اقدام شود.

وی تصریح کرد: واحدهای ستادی موظف‌اند نسبت به برآورد تجهیزات، فرم‌ها و دفاتر مورد نیاز هرچه زودتر اقدام کرده و گزارش به معاون بهداشتی شبکه داده شود.

رئیس شبکه بهداشت کنگان با اشاره به اجرای طرح بسیج نوروزی در کنگان خاطرنشان کرد: در طرح بسیج سلامت نوروزی سال جاری، بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کنگان در دو منطقه شهرستان‌های کنگان و عسلویه فعالیت داشته‌اند.

حسینی تصریح کرد: در زمان اجرای این طرح، هر روز سه اکیپ (ستاد شهرستان، بازرگانی و بازرسی عسلویه) در این زمینه فعال بوده‌اند.

وی بیان کرد: در این دوره 45 روزه جمعاً یک‌هزار و 800 واحد مراکز مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید و 17 مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس شبکه بهداشت کنگان با بیان اینکه در این مدت 375 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف جمع‌آوری و معدوم شده است، یادآور شد: جمع ساعات کاری در این مدت یک‌هزار و 116 ساعت کاری توسط 22 نفر بوده است.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول