اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس جمعیت هلال‌احمر چرام

برنامه‌های هلال‌احمر چرام در هفته سلامت تشریح شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر چرام، برنامه‌های هلال‌احمر این شهرستان را در هفته سلامت تشریح کرد.

برنامه‌های هلال‌احمر چرام در هفته سلامت تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سیدحسین بهنامیان عصر امروز در نشست شورای سلامت چرام ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که در طرح استقبال از مسافران نوروزی همکاری و همیاری کردند، اظهار خوشحالی کرد که توانستیم گوشه‌ای از اقتصاد شعار امسال را سرلوحه کار خود قرار داده و هم بحث فرهنگ را که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده است مد نظر داشته باشیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر چرام با اشاره به اهمیت سلامت در اجتماع، اظهار کرد: هفته سلامت فرصت خوبی است تا بتوانیم به تبیین جایگاه این مهم در زندگی افراد و راه‌های تحقق توسعه پایدار بر مبنای سلامت بپردازیم.

وی در تشریح برنامه‌های هفته سلامت که از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه جاری با رویکرد آموزش خود مراقبتی برگزار می‌شود، عنوان داشت: با توجه به اینکه یکی از اصول هلال‌احمر حفظ کرامت انسانی است، مهم‌ترین برنامه‌های ما در هفته سلامت اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم و آسیب‌پذیر شهرستان چرام است.

بهنامیان با بیان اینکه این خدمات‌رسانی داوطلبانه از سوی پزشک داوطلب هلال‌‌احمر انجام می‌شود، گفت: در این خدمات رسانی داوطلبانه علاوه بر انجام ویزیت رایگان، داروی مورد نیاز بیماران را که توسط پزشک این کاروان تجویز می‌شود نیز به طور رایگان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

این مسئول برپایی چادرهای سلامت در مسیرهایی پرتردد و انجام تست غربالگری در چادرهای سلامت، آموزش در راستای پیشگیری و خود مراقبتی و شناساندن طب سنتی در درمان را از جمله برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر چرام در هفته سلامت نام برد.

انتهای پیام/82002/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول