اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

حفظ سلامت روحی جامعه وظیفه حکومت اسلامی است/مسئولان نماز را سبک نشمارند

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه حفظ سلامت روحی جامعه وظیفه حکومت اسلامی است، گفت: اگر مسئولان خود نماز را سبک بشمارند، از زیر دستان نباید انتظار زیادی در این زمینه داشته باشیم.

حفظ سلامت روحی جامعه وظیفه حکومت اسلامی است/مسئولان نماز را سبک نشمارند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در جلسه ستاد اقامه نماز در لرستان با بیان اینکه ما باید به این امر توجه کنیم که نیاز امروز مردم در جامعه چیست و در راستای آن برنامه‌ریزی کنیم افزود: اگر مشکلات مردم در جامعه را به درستی تشخیص دهیم، درمان و حل آن‌ها راحت‌تر می‌شود، پس باید تلاش خود رادر این زمینه دو چندان کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امروز گرفتاری‌های مردم در زمینه یاس، ناامیدی، اضطراب، و... است لذا باید بتوانیم این ناامیدی را در جامعه از بین ببریم، تصریح کرد: گسترش فساد و معصیت یکی دیگر از گرفتاری‌های مردم در جامعه امروز است که مسئولان باید توجه بیشتری به رفع آن داشته باشند. 

نماینده ولی فقیه در لرستان یکی از اثرهای نماز را آرامش‌بخشی و بازدارندگی دانست و افزود: حکومت اسلامی وظیفه حفظ سلامت روحی، روانی را در جامعه برعهده دارد که یکی از راه‌های تحقق این امر گسترش نماز است.

حجت‌الاسلام میرعمادی مهمترین راه مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان را نماز دانست و خاطرنشان کرد: انتظار ما از مسئولان این است، به امر نماز اهتمام جدی به خرج دهند، زیرا اگر مسئولان خود نماز را سبک بشمارند، از زیر دستان نباید انتظار زیادی در این زمینه داشته باشیم.

وی به سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: منظور از فرهنگ از دیدگاه رهبری فرهنگ دینی است که در راس آن نماز قرار دارد.

وی از مسئولان خواست به برنامه‌های نماز کیفیت و روح ببخشند و امر نماز را در ارزش‌گذاری افراد به صورت جدی در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/2304/ج30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول