اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد

تدوین سند سلامت زنجان در حوزه‌های روان و تغذیه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان در حال تدوین سند سلامت استان در حوزه‌های مختلف از جمله روان و تغذیه هستند.

تدوین سند سلامت زنجان در حوزه‌های روان و تغذیه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا صائینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به آئین‌نامه موجود در مورد وظایف کارگروه سلامت و امنیت غذایی اظهار داشت: این آئین‌نامه در چهار بند آمده است.

وی به ادغام سه کارگروه برای تشکیل کارگروه سلامت و بهداشت غذایی اشاره و اضافه کرد: این کارگروه وظایف ویژه‌ای در حوزه بهداشت، درمان و سلامت بر عهده دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای عملکرد حوزه سلامت در سال‌جاری تصریح کرد: جمع‌آوری مشکلات موجود در این حوزه از اولویت‌های کارگروه سلامت و امنیت غذایی طی سال‌جاری محسوب می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت استان زنجان کسب اطلاعات متقن و مورد نیاز در مورد مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان را نیازمند همکاری بین بخشی دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد.

صائینی ارتقای امنیت غذایی را دیگر اولویت کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان زنجان دانست و افزود: مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان به شدت به دنبال تدوین سند سلامت استان در حوزه‌های مختلف از جمله روان هستند که تا حدودی هم کارهای مربوط به آن انجام شده است.

وی سلامت روان را یکی از دغدغه‌های موجود در کشور برشمرد و ادامه داد: موضوع تدوین سند تغذیه و امنیت غذایی هم در دست تهیه است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه 60 درصد از سند تغذیه استان زنجان تدوین شده است، ابراز داشت: برنامه‌های عملیاتی برای محقق کردن مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی در دست تدوین است.

رئیس مرکز بهداشت استان زنجان آموزش و اطلاع‌رسانی حوزه‌های بهداشت و درمان را از دیگر اولویت‌های کار گروه سلامت و امنیت غذایی استان اعلام کرد و تاکید کرد: سندهای مورد نیاز این حوزه‌ها به صورت جداگانه در حال تدوین است.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول