اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 316 زرهی پادگان قهرمان همدان:

ارتش پیرو خالص ولی فقیه است

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 316 زرهی پادگان قهرمان همدان با بیان اینکه ارتش با عمق جان از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده و پیرو خالص ولی‌ فقیه است، گفت: اقدامات ارتش نیز همواره مورد رضایت ملت و رهبری بوده است.

ارتش پیرو خالص ولی فقیه است

حجت‌الاسلام علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: امام راحل با هوشیاری و دوراندیشی 29 فروردین را روز ارتش اعلام کردند و فرمودند «ارتش باید در این روز با نیروها و تسلیحاتی خود در شهرهای بزرگ به خیابان‌ها بیاید.»

وی با اشاره به تأکید امام راحل بر حضور مردم و سان رژه افزود: سان رژه نیروهای مسلح علاوه بر ایجاد ذوق و شعف و شادی در مردم باعث افتخار آنان به داشتن چنین نیروهای فداکار و ثابت قدم می‌شود.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 316 زرهی پادگان قهرمان همدان با بیان اینکه در واقع 29 فروردین ماه یادگار امام راحل بوده و ارزشمند است، گفت: ارتش نیز در دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش از 48 هزار شهید وفاداری خود را به ولایت ثابت کرد.

وی با اشاره به رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: این نیرو در دوران دفاع مقدس بیش از 46 هزار شهید را تقدیم این آب و خاک و نظام کرده است.

محمدی با بیان اینکه ارتش با عمق جان از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده و پیرو خالص ولی‌فقیه است، افزود: اقدامات ارتش نیز همواره مورد رضایت ملت و مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اشاره به جایگاه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، همواره سربلند و سرافراز بوده و همچنان نیز ثابت‌قدم خواهد بود.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 316 زرهی پادگان قهرمان همدان با تأکید بر ضرورت اجرای رژه نیروهای مسلح تصریح کرد: وظیفه ذاتی نیروهای مسلح، آموزش، نگهداری و مجهز شدن به تسلیحات نظامی امروزی است که نمود ظاهری چندانی در داخل پادگان‌ها ندارد و باید این قدرت ارتش از نظر تسلیحاتی، آموزش‌های نظامی و کیفیت و کمیت نیروها به منصه ظهور برسد.

وی اضافه کرد: زمانی که نیروهای مسلح با رژه قدرت خود را به نمایش می‌گذارد علاوه بر پشت‌گرمی ملت، جهانیان نیز این قدرت را می‌بینند و چشمان مجازی این اقتدار را به دنیا مخابره می‌کند.

به گفته محمدی زمانی که قدرت نظامی یک ملت به نمایش گذاشته شود در وهله نخست در امنیت منطقه بسیار تأثیرگذار خواهد بود و باعث ایجاد رعب و وحشت و دلسردی دشمنان می‌شود.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 316 زرهی پادگان قهرمان همدان با بیان اینکه 29 فروردین روز ارتش و نمایش قدرت نظامی است، تأکید کرد: امروزه ارتش ایران از بعد نظامی پا به پای نظامیان دنیا حرکت کرده و از نظر معنوی در دنیا ممتاز است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ ارتشی از نظر معنوی و بعد اعتقادی به پای ارتش جمهوری اسلامی ایران نمی‌رسد چراکه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهایی معتقد، آگاه و بصیر هستند.

انتهای پیام/89006/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول