اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:

ارتش حافظ واقعی و همیشگی کشور است

نماینده مردم ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در مجلس گفت: ارتش نماد قدرت و حافظ واقعی کشور است.

ارتش حافظ واقعی و  همیشگی کشور است

محمد علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران را علاوه بر نماد اقتدار و قدرت و حافظ واقعی و همیشگی کشور، می‌توان دانشگاهی عمومی برای تربیت و پرورش جوانان و مباحث وطن دوستی و نظم نیز خواند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان یک نیروی نظامی سازمان یافته که وظیفه حفاظت و حراست از تمامیت ارضی کشور را بر عهده دارد، امروزه در دنیا به عنوان ارتشی توانمند و مقتدر شناخته شده است.

نماینده مردم ماکو، پلدشت، شوط و چالدران تکیه بر ارتش را به عنوان یکی از پایه‌‌‌های قدرت هر دولتی عنوان کرد و تصریح کرد: ولی فعالیت‌های نیروهای فعال در ارتش و چگونگی خدمت آنها در تمامی کشورها و در زمان‌های مختلف متفاوت است.

علی‌پور ادامه داد: اکنون در جمهوری اسلامی ایران، دلاوران غیور ارتش اسلام در نیروی زمینی، هوایی، دریایی و قرارگاه پدافند هوایی مشغول خدمت هستند و برنامه‌های دفاعی آنان به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم در زندگی تک تک افراد جامعه موثر است و تمامی مسئولان نیز از ارتش به عنوان پشتیبان همیشگی کشور یاد می‌کنند.

نماینده مردم ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در خصوص روز 29 فروردین و نمایش توان نظامی خود، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این روز، توان نظامی و دفاعی خود را در پشتیبانی از تمامیت ارضی ایران اسلامی و ملت بزرگ آن به نمایش می‌گذارد و حضور خود برای فداکاری در راه استقلال و حفظ مرزهای کشور را به جهانیان نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه جایگاه برجسته ایران در دنیا و منطقه مرهون ازخودگذشتگی و ایثار همه اقشار جامعه از جمله نیروهای مسلح است، گفت: در همه صحنه‌ها ارتش در کنار ملت است.

علی‌پور با تاکید بر اینکه گمنامی ارتشیان چیزی از ارزش‌های آنها نمی‌کاهد، گفت: حقیقتاً مردان ارتش امروز جمهوری اسلامی ایران، شیران روز و پارسیان شب هستند.

انتهای پیام/61003/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول