اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد بزرگداشت روز ارتش در قم:

ولایتمداری ویژگی بارز نیروهای ارتش است

دبیر ستاد بزرگداشت روز ارتش در قم ویژگی بارز فرماندهان و سربازان ارتش را روحیه ولایتمداری آنان عنوان کرد و گفت: ارتش با قدرت و صلابت به فعالیت خود در مسیر دفاع از کیان نظام ادامه می‌دهد.

ولایتمداری ویژگی بارز نیروهای ارتش است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد حسینی ظهر امروز در جلسه بزرگداشت روز ارتش که با حضور آیت‌الله سعیدی و جمعی از اعضای ستاد بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، در سخنانی فرا رسیدن روز ارتش را گرامی داشت و اظهار کرد: با تاکید استاندار قم برای نخستین‌بار ستاد بزرگداشت روز ارتش در استان تشکیل شد و برنامه‌های مختلفی را اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه ارتش در نقاط مختلف کشور در عرصه حفظ امنیت نقش‌آفرینی کرده است، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های نمونه و سرآمد در منطقه است.

دبیر ستاد بزرگداشت روز ارتش در قم ویژگی بارز فرماندهان و سربازان ارتش را روحیه ولایتمداری ایشان عنوان کرد و اظهار داشت: ارتش شجره طیبه‌ای است که بعد از پیروزی انقلاب با درایت و دوراندیشی امام راحل توانست با قدرت و صلابت به فعالیت خود در مسیر دفاع از کیان نظام ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور در سطح منطقه بی‌نظیر است، اظهار کرد: ما این امنیت را مدیون درایت رهبری و علمای دین و همچنین تلاش و جانفشانی نیروهای نظامی در بخش‌های مختلف هستیم و برای تحقق این مهم نیز خون شهدای بسیاری در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب خاک این مرز و بوم را گلگون کرده است.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی برای بزرگداشت روز ارتش در استان قم تدارک دیده شده است، بیان کرد: از 6 هزار شهید استان قم 600 شهید متعلق به نیروهای ارتشی است و در این ایام یاد و نام این شهدا گرامی داشته شده و مراسم بزرگداشتی نیز در این خصوص برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول