اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز ارتش صورت گرفت

تجدید میثاق ارتشیان آبیک با عرشیان و افلاکیان

همزمان با 29 فروردین روز ارتش، جمعی از نیروهای ارتشی شهرستان آبیک به همراه مسئولان این شهرستان با حضور در گلزار شهدا با عرشیان و افلاکیان والامقام تجدید بیعت کردند.

تجدید میثاق ارتشیان آبیک با عرشیان و افلاکیان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک ظهر امروز به همراه مسئولان شهرستان آبیک و جمعی از نیروهای ارتشی این شهرستان با حضور در گلزار مطهر شهدا، بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کردند.

مسئولان و ارتشیان به همراه مردم با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدای شهر آبیک ادای احترام کردند و میثاقی دوباره با شهدا بستند.

ارتشیان شهدا را به یاد سپرده‌اند

مسئولان و ارتشیان با حضور در گلزار شهدا ثابت کردند که به این مکان آمده‌اند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا برای تداوم مسیر شهدایی گام بردارند که ایران اسلامی اقتدار خود را مدیون آن‌هاست.

آنان با حضور در این مکان نشان دادند که امیدوار هستند با حضور در چنین مکان‌های مقدسی از شهدا الگوبرداری کنند و راه و منش آن‌ها را بیش از پیش ادامه دهند.

مسئولان و ارتشیان شهرستان آبیک پس از غبارروبی گلزار شهدای شهر آبیک با گلاب و قرائت فاتحه و به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

مسئولان و ارتشیان شهرستان آبیک در واقع با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با مقام معظم رهبری، آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب تجدید بیعت کردند.

ارتشیان با حضور خود در گلزار شهدا ثابت کردند که شهدا را به یاد سپرده‌اند.

به گزارش فارس، همزمان با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، ارتش رژیم شاهنشاهی که پیکره اصلی آن‌ را جوانان برومند خانواده‌های مسلمان و اغلب مستضعف ایرانی تشکیل می‌داد، به ندای آسمانی رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و در نتیجه هم‌صدا و همراه با امت در براندازی رژیم ستم‌شاهی و ستیز بی‌امان با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب برخاستند و به‌عنوان نخستین بازوی توانمند نظام در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مستمر را با فداکاری و ایثار و در ابعاد مختلف آغاز کردند.

به همین مناسبت امام امت روز 29 فروردین را به نام روز ارتش نامگذاری کردند.

امام خمینی (ره) روز پیوستن ارتش به مردم را با عبارت حکیمانه لحظه شادی بندگان خدا و یاس ستمگران نقطه عطف درخشان و افتخارآمیز قلمداد کردند.

هر ساله به مناسبت 29 فروردین ماه روز ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ارتشیان با حضور در گلزار شهدا بیعتی دوباره با آنان می‌بندند.

انتهای پیام/77006/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول