اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی:

ارتش جمهوری اسلامی ایران 220 هزار جانباز را تقدیم انقلاب کرد

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران 220 هزار جانباز را به انقلاب تقدیم کرده و این یکی از افتخارات بزرگ این ارگان است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران 220 هزار جانباز را تقدیم انقلاب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قوام یوسفی ظهر امروز در مراسم دیدار با امام جمعه بیرجند ضمن تبریک 29 فروردین‌ماه سالروز ارتش اسلامی ایران و هفته ارتش اظهار داشت: این روز بزرگ هدیه‌ای از طرف امام خمینی(ره) به تمام مردم بصیر انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی تصریح کرد: در سال 57 پس از پیروزی انقلاب منافقان، احزاب و گروه‌های ضد انقلاب که خود را انقلابی جلوه می‌دادند در پی هدایت کردن انقلاب در میسر دل‌خواه خود بودند که با رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) توطئه‌هایشان خنثی شد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی یادآور شد: نخستین تلاش این گروه‌ها این بوده تا سازمانی که سربازان آن برای حفظ و حراست از نظام تلاش می‌کردند را از سر راه خود برداشته و نخستین شعارشان برای نابودی این سازمان انحلال ارتش بود.

یوسفی ادامه داد: این گروه‌ها با این دیدگاه که ارتش وابسته به رژیم پهلوی بوده و باید منحل شود و برخی از افراد نیز به صورت ناآگاهانه بر شعله‌های آتش دشمنان دامن می‌زدند، اما امام خمینی(ره) با بینش ولایی خود و شناخت دقیقی که از ارتشیان داشتند با نامگذاری 29 فروردین‌ماه به نام روز ارتش با این‌گونه دیدگاه‌ها به مقابله پرداختند.

وی اضافه کرد: این حسن اعتماد امام خمینی(ره) به قدری ارزشمند بود که انرژی مثبت و توان مضاعف و بارقه‌ای از امید در دل‌های نیروهای ارتش ایجاد کرد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با بیان این‌که نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر فعالیت و خدمت خود افتخارات زیادی را کسب کرده است، افزود: نخستین شهید ارتش، در قائله گنبد به نظام جمهوری اسلامی ایران هدیه شده است.

یوسفی متذکر شد: ارتش جمهوری اسلامی 48 هزار شهید و 220 هزار جانباز را به انقلاب تقدیم کرده که جزو افتخارات آن است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به جایگاهی دست یافته که در بحث نیروهای مسلح به عنوان سربازان ولایت نامگذاری شده و در بحث قدرت نظامی در جهان حرفی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/22481/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول