اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه خبر داد

آمادگی دیشموک برای حضور گروه نورآوران سلامت

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه مقدمات حضور گروه نورآوران سلامت در دیشموک فراهم شده است و مشکلی در تأمین زیرساخت‌های لازم وجود ندارد گفت: پذیرش بیماران از روز شنبه آغاز خواهد شد.

آمادگی دیشموک برای حضور گروه نورآوران سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری ظهر امروز در نشست شورای سلامت شهرستان اظهار داشت: مقدمات کار برای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در بخش دیشموک فراهم شده است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه ادارات و نهادهای شهرستان نهایت همکاری را در آماده‌سازی محل استقرار گروه خیریه نورآوران در دیشموک را دارند افزود: امکانات لازم برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر تأمین شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

جعفری با تقدیر از فعالیت شبانه‌روزی بخشدار دیشموک و مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه در فراهم شدن زمینه حضور گروه نورآوران ابراز داشت: کمک به ارائه خدمات درمانی در بخش دیشموک وظیفه انسانی هر مدیری است.

این مسئول از نصب تجهیزات و کانکس‌های مورد نیاز در محل استقرار پزشکان بنیاد خیریه نورآوران در شهر دیشموک خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم فراهم شده و کار پذیرش بیماران از روز شنبه در دیشموک آغاز خواهد شد.

جعفری با اشاره به همکاری و تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای کارهای بزرگ از قبیل برگزاری انتخابات سه‌گانه خاطرنشان کرد: کار بزرگ حضور گروه نورآوران سلامت نیز با تلاش مدیران و همکاری آنان انجام خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه این بنیاد متشکل از بهترین متخصصان چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی کشور است، گفت: در این طرح مردم منطقه دیشموک از نظر بیماری‌های دهان و چشم معاینه و درمان می‌شوند.

جعفری ارزش خدمات این تیم تخصصی پزشکی به دیشموک را حدود 4 میلیارد تومان برآورد کرد.

انتهای پیام/82016/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول