اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

سپاه پاسداران نقطه امید مردم و نظام است

امام جمعه دهدشت سپاه پاسداران را نقطه امید مردم و نظام دانست و گفت: پاسداران همواره در فراز و نشیب‌های انقلاب سپر بلای ملت بودند.

سپاه پاسداران نقطه امید مردم و نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با امام جمعه دهدشت دیدار کرد.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در این نشست با تقدیر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در سپاه فتح اظهار داشت: هر کسی در هر جایی از میهن که مطیع امر رهبری باشد سرباز ولایت محسوب می‌شود.

امام جمعه دهدشت، سپاه پاسداران را نقطه امید مردم و نظام دانست و افزود: پاسداران همواره در فراز و نشیب‌های انقلاب سپر بلا بودند.

حسینی با اشاره به توطئه‌های مستمر دشمنان ابراز داشت: سپاه پاسداران همواره پیش‌گام خط مقدم بوده و هستند.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: برادران سپاه علاوه بر شخصیت حقوقی دارای شخصیت‌های فرهنگی و دینی بوده و سرمایه‌های این نظام هستند.

حسینی با تبیین بنیه معنوی پاسداران ابراز داشت: دارایی نظام و انقلاب از بنیه معنوی ملت و کشور است و باید ضمن توجه به آن تقویت آن همت شود.

وی جنگ نرم دشمن را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه دیروز در جنگ سخت دشمن پیروز شدیم، تأکید کرد: امروز جنگ نرم به مراتب از جنگ فیزیکی سخت‌تر است و باید تجارب به دست آمده جنگ هشت در رویارویی با جنگ نرم پیروز شویم.

حسینی نسل جدید انقلاب را متذکر شد و افزود: تجارب و خاطرات دفاع مقدس باید برای نسل جدید و بویژه دانش‌آموزان و دانشجویان تبیین شود.

در ادامه فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاسداران انقلاب در هر شرایط و موقعیتی پیرو امر ولایت بوده و در کنار روحانیت برای حفظ اقتدار و عزت کشور اقدام خواهند کرد.

علی الوندنسب حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی جامعه امروز را در گرو اتحاد دو قشر روحانیت و پاسداران عنوان و تصریح کرد: تاکنون به لطف الهی و با توجه به اینکه این دو قشر پیروان حقیقی اوامر و دستورات رهبری و پیشتاز در اجرای دستورات هستند، اتحاد آن‌ها اقتدار ملت و نظام را به دنبال داشته است.

وی در پایان با اهدای لوح سپاس از زحمات و همکاری امام جمعه دهدشت با گردان‌های امام حسین و تیپ 48 فتح استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/82016/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول