اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

همه افراد فاقد بیمه از مزایای بیمه سلامت برخوردار می‌شوند

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: طرح پوشش بیمه سلامت همگانی و اجباری رایگان تا پوشش کامل بیمه‌ای تمام افراد ادامه می‌یابد.

همه افراد فاقد بیمه از مزایای بیمه سلامت برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، رسول ظفرمند اظهار داشت: ثبت‌نام از افراد فاقد پوشش بیمه درمان از اول اردیبهشت ماه امسال آغاز می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.bimesalamat.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی افزود: با بررسی اطلاعات ثبت شده و تشخیص عدم پوشش بیمه در سایر سازمان‌های بیمه‌گر از قبیل سازمان تامین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و خدمات درمانی نیروهای مسلح به افراد اعلام شد تا برای دریافت دفترچه بیمه سلامت بدون پرداخت هیچ‌گونه وجهی اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه افزود: بعد از ثبت‌نام در سایت هیچ ضرورتی برای مراجعه متقاضیان به ادارات بیمه سلامت وجود ندارد بلکه پس از صدور دفترچه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و نمایندگی‌های بیمه سلامت در سطح استان، دفترچه بیمه سلامت خود را دریافت کنند.

ظفرمند اعلام کرد: این دفترچه نیز همانند سایر دفاتر صندوق‌های مختلف بیمه سلامت قابل استفاده برای دریافت خدمات بیمه درمان است.

وی ابراز امیدواری کرد: این طرح تا پوشش کامل بیمه‌ای تمام افراد جامعه ادامه یابد تا هیچ فردی بدون دفترچه بیمه درمان در کشور وجود نداشته باشد. 

به گزارش فارس، با توجه به اجرای طرح پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع در استان مازندران، بیمه‌شدگان در صورت مراجعه به پزشک خانواده خود از پرداخت هرگونه وجهی بابت ویزیت معاف بوده و در صورت تجویز دارو توسط پزشک خانواده با مراجعه به داروخانه از پرداخت فرانشیز نیز معاف می‌شوند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول