اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری:

دانشجویان با تخفیف ویژه بیمه سلامت می‌شوند

معاون بیمه و درمان اداره کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری دانشجویان این استان با تخفیف ویژه تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

دانشجویان با تخفیف ویژه بیمه سلامت می‌شوند

جواد حیدری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: طبق دستور وزارت علوم و سازمان بیمه سلامت کشور تمام دانشجویانی که فاقد دفترچه بیمه هستند می‌توانند با مراجعه به ادارات بیمه سلامت این استان نسبت به بیمه نمودن خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی و یا معرفی نامه از دانشگاه محل تحصیل خود می‌توانند تنها با پرداخت 15 درصد حق بیمه سرانه به صورت یکجا دفترچه بیمه سلامت دریافت کنند.

حیدری با بیان اینکه اعتبار دفاتر بیمه یک ساله خواهد بود، خاطرنشان کرد: خدمات قابل ارائه با این دفاتر همانند سایر دفاتر بیمه سلامت است و همان تعهدات را در بر خواهد داشت.

معاون بیمه و درمان اداره‌کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در موارد بستری 90 درصد هزینه‌ها بر عهده بیمه سلامت خواهد بود، یادآور شد: دانشجویان بیمه شده در موارد بستری تنها 10 درصد فرانشیز را پرداخت خواهند کرد.

وی در پایان ابراز داشت: در موارد سرپایی نیز 70 درصد هزینه بر عهده بیمه سلامت و 30 درصد فرانشیز از سوی دانشجو پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/68006/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول