اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت مازندران خبر داد

ارائه خدمات بیمه سلامت با ایجاد کشیک نوروزی در مازندران

مدیرکل بیمه سلامت مازندران از ارائه خدمات این بیمه با ایجاد کشیک در تعطیلات نوروزی در سطح این استان خبر داد.

ارائه خدمات بیمه سلامت با ایجاد کشیک نوروزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بیمه سلامت مازندران، رسول ظفرمند در جلسه شورای اداری بیمه سلامت استان در آستانه فرا رسیدن سال نو و راه‌اندازی ستاد نوروزی اظهار داشت: با نگرش سلامت‌محوری می‌توان منابع نظام سلامت را به سوی مصرف درست و هدفمند هدایت کرد.

وی با اشاره به برنامه‌هایی در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و تعامل با موسسات درمانی طرف قرارداد در ایام تعطیلات نوروز 93 بیان داشت: با تشکیل و شروع به کار سازمان بیمه سلامت نگرش درمان‌محوری جای خود را به سلامت‌محوری داد.

این مسئول تصریح کرد: براین اساس می‌توان با تشکیل شورای سلامت با محوریت بیمه درمان(سلامت)، ضمن شناسایی بسیاری از بیماری‌ها و زمینه‌های ابتلا به آن همچنین بررسی و آنالیز میزان هزینه صرف شده برای این امر با کار کارشناسی، برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی لازم، منابع نظام سلامت را به سوی مصرف درست و هدفمند هدایت کرده و از بسیاری از بیماری‌ها و هزینه‌های زیاد برای درمان آن پیشگیری کرد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در پایان عنوان کرد: بازدید از موسسات درمانی، کشیک ایام تعطیلات نوروزی، نظرسنجی‌ها، پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع از مواردی است که در ایام نوروز به آن توجه می‌شود.

انتهای پیام/86012/ذ/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول