اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی:

مردم آذربایجان غربی از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند می‌شوند

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفـت: اقشار مختلف مردم در آذربایجان غربی از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند می‌شوند.

مردم آذربایجان غربی از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، هاشم سلطانی صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات این اداره ترتیب یافت، اظهار داشت: چتر حمایت بیمه سلامت برای تمام ملت ایران گشوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق یافتن سیاست‌های ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت برای توسعه خدمات گام برداشته می‌شود، افزود: با هدف تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در این زمینه گام برداشته می‌شود.

سلطانی با اشاره به بیانات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر لزوم پوشش بیمه‌ همگانی و اجباری آحاد مردم، برای تحقق این موضوع برنامه‌ریزی می‌شود، افزود: مردم آذربایجان غربی و افرادی که زیرپوشش هیچ کدام از بیمه‌های پایه سلامت یا درمان نیستند ‌می‌توانند از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه بدون پرداخت حق بیمه و با رعایت شرایط قانونی در صورت واجدالشرایط بودن می‌توانند از مزایای این بیمه بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی سازمان بیمه سلامت ایران نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی در ارتباط با شرایط و مراحل ثبت‌نام گفت: افرادی که فاقد هرگونه پوشش بیمه سلامت و درمان هستند، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

سلطانی گفت: بیمه‌شدگان زیرپوشش سایر سازمان‌های بیمه‌گر مانند تامین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی، خدمات درمانی نیروهای مسلح و... مشمول این طرح قرار نمی‌گیرند.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول