اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی:

مردم برای ثبت‌نام در سامانه «بیمه سلامت ایرانیان» اقدام کنند

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: مردم آذربایجان غربی برای ثبت‌نام اولیه در سامانه «بیمه سلامت ایرانیان» سریع‌تر اقدام کنند.

مردم برای ثبت‌نام در سامانه «بیمه سلامت ایرانیان» اقدام کنند

هاشم سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: افرادی که از هیچ‌گونه پوشش بیمه‌ای برخوردار نیستند، می‌توانند در سامانه «بیمه سلامت ایرانیان» ثبت‌نام کنند، تا از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی در ارتباط با چگونگی بیمه شدن فرد، گفت: در مراحل بررسی ثبت‌نام اولیه، چنانچه مشخص شود فرد متقاضی دارای پوشش بیمه‌ای سایر دستگاه‌ها و نهادها است، ثبت‌نام فرد موردنظر لغو می‌شود.

سلطانی گفت: افراد واجدالشرایط برای ثبت‌نام ابتدایی فقط می‌توانند به سامانه اینترنتی «سازمان بیمه سلامت ایرانیان» مراجعه کنند.

وی افزود: از مراجعه حضوری و تلفنی به سازمان‌های بیمه‌گر، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و نمایندگی سازمان‌های بیمه سلامت خودداری کنند، زیرا به این ترتیب ثبت‌نام انجام نمی‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی در ارتباط با نحوه اعلام نتایج بررسی‌ها، خاطرنشان کرد: پس از فرآیند ثبت‌نام، مدارک و فرم‌ها بررسی می‌شود و نتیجه به وسیله ارسال پیامک به شماره تلفن همراه متقاضی ارسال می‌شود تا در جریان امر قرار گیرد.

وی با اظهار به اینکه اجرای این طرح با طرح قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه متقارن شده است، خاطرنشان کرد: احتمال کند شدن اینترنت در مراکز ثبت‌نام وجود دارد، بنابراین با صبر و حوصله فرآیند پیگیری شود.

سلطانی محل صدور و تحویل دفترچه بیمه سلامت را دفاتر پیشخوان خدمات دولت و نمایندگی‌های سازمان بیمه سلامت ایران عنوان کرد و بیان داشت: به طور قطع مردم از این طرح استقبال خوبی به عمل می‌آورند.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول