اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش نهبندان برگزار شد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی حسین پرنده به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش نهبندان معرفی و از زحمات مدیر قبلی قدردانی شد.

آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش نهبندان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، ظهر امروز آیین تودیع و معرفه مدیر آموزش و پرورش نهبندان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، امام جمعه و فرماندار نهبندان، امام جمعه شهر شوسف و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم با قدردانی از زحمات محمدرضا بر آغوش مدیر سابق آموزش و پرورش نهبندان، حسین پرنده به صورت رسمی با حکم مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهبندان معرفی شد.

امام جمعه نهبندان در این مراسم معلمان را پرچم‎داران تعلیم و تربیت دانست و گفت: توسعه نیروی انسانی مولفه توسعه کشور است.

حجت‏‏‎الاسلام عباسعلی خزاعی با اشاره به آیات قرآن تعلیم و تربیت را بالاترین نعمت دانست و ادامه داد: پیامبران برای هدایت و رشد جامعه مبعوث شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم در این جلسه اظهار داشت: آموزش و پرورش مجموعه بزرگی است و وسعت آن به اندازه ایران است چرا که تمام خانواده‎ها در آن حضور فعال دارند.

عباس لامعی ادامه داد: معلم، مدیریت، محتوا و فضای آموزشی از ارکان آموزش و پرورش است و باید به این دستگاه توجه ویژه داشت چرا که زیرساخت‎های این کشور به دست معلمان تربیت می‎شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: آموزش و پرورش عرصه سیاسی کاری نیست و اگر مدیری در آموزش و پرورش این کار را بکند به دانش‎آموزان و جامعه خیانت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: انتخاب معلمان شهرستان نهبندان به صورت بومی انجام می‎شود و دیگر مطابق گذشته به صورت استانی نیست و به صورت جداگانه خواهد بود که به زودی اجرا می‎شود.

فرماندار نهبندان نیز در این جلسه نقش آموزش و پرورش را بسیار مهم دانست و گفت: کار آموزش و پرورش این است که عزت نفس بدهد هم به معلمان و هم به دانش‎آموزان و برنامه‎ریزان تا تلاش کنند این کار انجام شود.

محمدمهدی عظیمی اذعان داشت: هویت ما برگرفته از انقلاب اسلامی است و لازمه توسعه کشور تغییرات است تغییراتی که به تحول منتج شود چراکه مردم هم همین را می‎خواهند.

در ادامه این جلسه از زحمات محمدرضا برآغوش قدردانی شد و حسین پرنده حکم ریاست خود را دریافت کرد.

انتخای پیام/69015/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول