اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

رسالت آموزش و پرورش فرهنگ‌سازی در تمام زمینه‌هاست

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: رسالت آموزش و پرورش فرهنگ‌سازی در تمام زمینه‌هاست.

رسالت آموزش و پرورش فرهنگ‌سازی در تمام زمینه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز ستاد بزرگداشت مقام معلم در آموزش و پرورش شهرستان قرچک به‌منظور بزرگداشت هفته مقام معلم تشکیل شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: روز معلم را با توجه به سالروز شهادت آیت‌الله استاد سید مرتضی مطهری نام‌گذاری کرده‌اند چرا که این استاد بزرگ علم را با عمل آمیخته بود و ایشان به حق از معلمان نمونه تاریخ انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان است که یاد و خاطره و آثار به جای مانده از این استاد فرزانه هرگز فراموش نخواهد شد.

هوشنگ کولیوند، افزود: تأثیر معلم بر فضای فکری دانش‌‌آموز به‌ مراتب بیشتر از پدر و مادر است و امروز تمام موفقیت‌های صورت گرفته در جمهوری اسلامی نتیجه تلاش، همت و اعتقاد معلمان به وظیفه‌ای است که جامعه به آن‌ها داده است.

وی تصریح کرد: امسال که از سوی مقام عظمای ولایت به عنوان سال «فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام‌گذاری شده است مهم‌ترین وظیفه فرهنگ‌سازی در همه زمینه‌ها برعهده جامعه آموزش و پرورش و معلمان است و امیدواریم در این سال جدید بتوانیم بیش‌تر از گذشته در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و موفقیت دولت تدبیر و امید تلاش کنیم.

این گزارش حاکی است، اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم در ادامه پیشنهادات خود را به منظور گرامیداشت هفته معلم بیان کردند.

انتهای پیام/2462/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول