اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهار خواستار شد

تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای طرح‌های هادی

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهار گفت: در راستای اجرای طرح‌های هادی باید اعتبارات لازم ابلاغ و تخصیص داده شود تا ادامه اجرای طرح‌های هادی روستاها شتاب بگیرد.

تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای طرح‌های هادی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهار، حسین سماواتی پیش از ظهر امروز در نشست مدیر و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهار اظهار داشت: بهسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های بنیاد مسکن است که در این زمینه اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

وی افزود: اطلاع‌رسانی در خصوص مقاوم‌سازی مسکن روستایی و صدور اسناد مالکیت امری ضروری است که در این راستا ائمه جمعه و جماعات و رسانه‌ها نقش بسیار تأثیرگذاری را دارند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهار ادامه داد: در راستای اجرای طرح‌های هادی هم باید اعتبارات لازم ابلاغ و تخصیص داده شود تا ادامه اجرای طرح‌های هادی روستاها شتاب بگیرد.

وی بیان کرد: اولویتی که در این خصوص می‌تواند اجرای این طرح‌ها را تسریع بخشد مشارکت هر چه بیشتر روستاییان است.

در ادامه امام جمعه بهار نیز اظهار کرد: بنیاد مسکن به دستور امام امت تشکیل شده و هدف اصلی خدمت به مردم بویژه روستاییان است که باید توجه خاصی با این مهم صورت پذیرد.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا افزود: مردم روستایی از زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند و باید خدمات بیشتری به روستاها صورت گیرد چراکه با توسعه روستاها به توسعه کشور دست خواهیم یافت.

وی گفت: خدمات بنیاد مسکن در سطح روستاها چشمگیر بوده و این نهاد توانسته در راستای رفاه و آسایش مردم روستایی گام بردارد و از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کند.

انتهای پیام/89002/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول