اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن قزوین خبر داد

صرف 430 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی قزوین

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین از صرف 430 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی روستایی در این استان خبر داد.

صرف 430 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد فیروزی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه استان به مناسبت سالگرد تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آغاز دهه گرامیداشت حساب 100 حضرت امام (ره) از 21 تا 31 فروردین ماه اظهار کرد: تاکنون 430 میلیارد و 383 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی روستایی در این استان صرف شده است.

وی با بیان اینکه این میزان اعتبار برای اجرای 289 طرح هادی روستایی به مصرف رسیده، افزود: از این تعداد طرح که اجرای آن آغاز شده، اجرای 40 مورد به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن قزوین تصریح کرد: همچنین تعداد طرح‌های هادی روستایی تهیه شده در این استان تاکنون 584 مورد بوده که اعتباری افزون بر 44 میلیارد و 193 میلیون ریال برای این امر هزینه شده است.

فیروزی با بیان اینکه در تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی در حدود 20 تا 25 درصد از اعتبارات را خود مردم مشارکت داشتند، اذعان کرد: هر چند در گذشته در زمینه اجرای طرح‌های هادی روستایی مسائلی همچون خودداری مردم از عقب‌نشینی منازل مسکونی مشاهده می‌شد، اما این موضوع در حال حاضر تا حدودی برطرف شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین ادامه داد: در یک سال گذشته با وجود اینکه کشور از نظر اقتصادی در شرایط نامناسبی قرار داشت، این اداره کل فعالیت‌ها و وظایف خود را بنا بر محورهای تعریف شده به انجام رساند.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات بخش مسکن روستایی در بیش از یک سال گذشته افزایش نداشته و مصوب نشده است؛ در صورتی که باید شورای پول و اعتبار همه ساله اعتبارات این بخش را مصوب و اعلام کند تا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بتواند اقدامات لازم را در این زمینه با کمک بانک‌ها به انجام برساند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین با اشاره به سیاست‌های دولت یازدهم برای مدیریت پول و تورم در کشور یادآور شد: البته وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری برای راه‌اندازی و اقدام مجدد به منظور اجرای طرح مسکن روستایی است.

انتهای پیام/77011/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول