اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر خبر داد

اجرای طرح‌های هادی روستایی کاشمر با 40 میلیارد ریال اعتبار

فرماندار کاشمر با اشاره به فعالیت‌های بنیاد مسکن در روستاهای این شهرستان گفت: طرح‌های هادی روستایی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در کاشمر اجرا شده است.

اجرای طرح‌های هادی روستایی کاشمر با 40 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان صبح امروز در دیدار با رئیس و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از جاودانه‌ترین یادگارهای معمار کبیر انقلاب است که روستاییان به خوبی از خدمات و دستاوردهای آن بهره‌مند شدند.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآور شد: کسانی که در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند با تمام وجود انقلاب را درک کرده و آینه خدمت به ساخت مسکن محروم‌ترین اقشار جامعه هستند.

فرماندار کاشمر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را خط مقدم خدمت‌رسانی در روستاها برای رفاه حال مردم محروم دانست و خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده توسط این نهاد در بخش مطالعات و تهیه طرح‌های هادی روستایی تاکنون در تمامی روستاهای شهرستان کاشمر در مرحله طرح مطالعاتی در 52 روستا طرح هادی اجرا شده و در 22 روستا با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در این شهرستان به اجرا درآمده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کاشمر نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت‌ها و همکاری‌های مجموعه اداری این شهرستان گفت: در بخش طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی 4 هزار واحد مسکونی با اعتباری معادل 360 میلیارد ریال، تسهیلات قرض‌الحسنه بلندمدت به روستاییان برای ساخت مسکن توسط بنیاد مسکن پرداخت شده است.

محمود واحدیان با تأکید بر این‌که تاکنون 4 هزار و 641 جلد سند مالکیت روستایی در این شهرستان صادر شده است، گفت: در بخش ساخت واحدهای مسکونی مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر اجرای طرح مسکن مهر در شهر ریوش به تعداد 30 واحد مسکونی تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول