اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حمایت از محرومان

کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان از دریافت یارانه انصراف دادند

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای حمایت از سیاست‌های دولت تدبیر و امید، سرپرست، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان از دریافت یارانه انصراف دادند.

کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان از دریافت یارانه انصراف دادند

نصرالله چاری امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت امیدواریم با این اقدام هر چند کوچک در راستای تحقق اهداف دولت «تدبیر وامید» قدم برداریم تا دولت بتواند در راستای برنامه‌های خود در حوزه‌های تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به روستائیان، بهداشت و درمان، ایجاد اشتغال پایدار و فعالیت واحدهای تولیدی در کشور گام‌های موثری بردارد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان با اشاره به آثار مثبتی که انصراف از دریافت یارانه می‌تواند در حمایت از محرومان و کمک به رفاه عمومی جامعه داشته باشد، گفت: در راستای تشویق مردم به انصراف از دریافت یارانه و تأثیرات ناشی از درآمد حاصله از آن برای جامعه از سوی روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان در آبفای روستایی اطلاع‌رسانی لازم انجام شده تا سایر همکاران نیز در صورت عدم نیاز به مبلغ یارانه‌ها از دریافت آن خودداری کنند و در این دوره ثبت‌نام نکنند.

وی افزود: همان طور که استاندار اشاره کرد که وجوه حاصل از انصراف یارانه‌های استان را صرف توسعه استان خواهیم کرد ما نیز خواستار آن هستیم که آبرسانی و تامین آب سالم و بهداشتی روستائیان سیستان و بلوچستان را نیز در اولویت‌های این وجوه ارزشمند قرار دهند.

چاری افزایش تورم و کاهش قدرت خرید مردم را از پیامدهای پرداخت یارانه‌ نقدی به همه مردم برشمرد و اذعان داشت: این حجم عظیم از نقدینگی که هر ماه به کشور تزریق می‌شود سبب ایجاد تورم شدید و به دنبال آن کاهش قدرت خرید مردم می‌شود.

انتهای پیام/75009/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول