اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حمایت از توسعه بهداشت و سلامت صورت گرفت

انصراف سرپرست و معاونین دانشکده علوم پزشکی نیشابور از دریافت یارانه نقدی

سرپرست و معاونین دانشکده علوم پزشکی نیشابور از ثبت‌نام در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در راستای حمایت از توسعه بهداشت و سلامت انصراف دادند.

انصراف سرپرست و معاونین دانشکده علوم پزشکی نیشابور از دریافت یارانه نقدی

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور گفت: سرپرست و معاونین این دانشکده از ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام انصراف کردند.

محسن عظیمی‌نژاد اظهار کرد: همچون گذشته از گرفتن یارانه نقدی انصراف دادیم و توصیه می‌کنیم افرادی که استطاعت مالی دارند از گرفتن یارانه نقدی اعلام انصراف دهند.

وی با بیان این‌که دریافت یارانه حق مردم و امری انکارناپذیر است، ادامه داد: بنابر شرایط اقتصادی جامعه از مردم انتظار می‌رود که افرادی که تمکن مالی دارند از ثبت‌نام برای دریافت یارانه خودداری کنند.

عظیمی‌نژاد افزود: دولت یازدهم با اتخاذ تدابیر ویژه و با اولویت قرار دادن طبقات ضعیف جامعه در تلاش است تا فاز دوم را در مسیر صحیح خود قرار دهد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: امیدواریم هدفمندی یارانه‌ها گام مؤثری در راستای رونق اقتصادی و توسعه زیرساخت‌های جامعه به ویژه در بخش بهداشت و درمان و ارتقای سلامت مردم کشور باشد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول