اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس:

انصراف از دریافت یارانه در توسعه ملی اثرگذار است

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار فارس گفت: انصراف از دریافت یارانه در توسعه ملی اثرگذار است.

انصراف از دریافت یارانه در توسعه ملی اثرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، ساسان تاجگردون در حاشیه بازدید از ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها در فرمانداری شهرستان شیراز با بیان این که پنجمین روز ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی به خوبی سپری شده است، اظهار داشت: در پنج روز گذشته شرایط بسیار مساعدی توسط مسئولان در سراسر فارس به منظور ثبت‌نام سرپرستان خانواده‌ها فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه منابع عمومی دولت نقش مهمی در توسعه کشور ایفا می‌کند، افزود: از هم استانی‌هایی که دریافت یارانه تاثیر چندانی در معیشت و اقتصاد خانواده آنان ندارد، می‌خواهیم با انصراف از ثبت‌نام در این مرحله، موجب تقویت اقتصاد ملی شوند.

تاجگردون تصریح کرد: دولت با همکاری مجلس شورای اسلامی شرایط مناسبی را به منظور توجه به تولید، حمل و نقل و به ویژه حوزه بهداشت و سلامت جامعه، در مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها فراهم کرده است.

این مسئول بیان کرد: بهبود وضعیت اقتصاد ملی در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها زمانی رخ می‌دهد که سرمایه اجتماعی کشور مانند تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در راستای انصراف از یارانه‌ها بسیج شود.

وی ابراز داشت: از مردم استان فارس درخواست می‌کنیم با صرفنظر از دریافت یارانه‌ها در مرحله دوم هدفمندسازی، این منابع را که نقش اندکی در زندگی تک تک خانواده‌ها خواهد داشت، به سوی بهبود وضعیت اقتصاد کشور هدایت کنند.

معاون استاندار فارس همچنین از تلاش ارگان‌ها و دستگاه‌های مسئول در زمینه فراهم کردن شرایط مناسب ثبت‌نام سرپرستان خانواده‌ها قدردانی کرد.

به گزارش فارس، در این بازدید فرماندار شیراز، مدیرکل امور اقتصادی و بین الملل استانداری و رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی، معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری فارس را همراهی کردند.

انتهای پیام/2448/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول