اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خبر داد

انصراف اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی زنجان از یارانه

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی این استان و تشکل‌های زیر مجموعه آن از دریافت یارانه انصراف دادند.

انصراف اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی زنجان از یارانه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین جمیلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یک اقدام بسیار مناسب و به موقع و با توجه به اینکه مهم‌ترین اخبار اقتصادی کشور نام‌نویسی در سایت رفاهی است، اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان زنجان و تشکل‌های زیر مجموعه از ثبت‌نام در این سایت انصراف دادند.

وی خاطرنشان کرد: همه مردم جامعه در حال حاضر آگاه هستند که دریافت و یا عدم دریافت یارانه‌ها تاثیر چندانی بر سطح زندگی آنها نخواهد داشت.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت را با رای خود انتخاب کرده‌ایم باید با لبیک دیگری آن را در اجرای برنامه‌ها یاری و همراهی کنیم.

جمیلی افزود: انصراف برخی از افراد جامعه از ثبت‌نام در سایت رفاهی به نوعی دولت را در حمایت از اقشار پایین جامعه کمک می‌کند.

انتهای پیام/73006/ر10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول