اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد گچساران:

کمیته امداد در راستای اشتغال و خودکفایی مددجویان گام برمی‌دارد

رئیس کمیته امداد گچساران گفت: کمیته امداد گچساران با پرداخت وام‌های خودکفایی و آموزش رایگان فنی و حرفه‌ای در جهت اشتغال و خودکفایی مددجویان گام برمی‌دارد.

کمیته امداد در راستای اشتغال و خودکفایی مددجویان گام برمی‌دارد

امرالله فروزنده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران، اظهار کرد: جهت پر کردن اوقات فراغت مددجویان تحت پوشش به شکل مطلوب، در طول سال دو کانون اوقات فراغت در بهترین فضای آموزشی برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این کانون‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی، دینی، اخلاق، احکام، هنرهای دستی و ورزش فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: کانون‌ها به دو صورت موقت و دائم فعالیت کرده که کانون موقت به مدت 45 روز در تابستان با بهترین امکانات و با استفاده از اساتید مجرب در بهترین فضای آموزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: کانون دائم اوقات فراغت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گچساران تحت عنوان جوانان پیرو ولایت در طول هفته به صورت مستمر دایر است.

رئیس کمیته امداد گچساران موضوعات مختلف در زمینه سبک زندگی، اخلاق، احکام و موضوع ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری را مهمترین مباحث ارائه شده در کانون‌های دائم برشمرد.

وی یادآور شد: کانون دائم در دو کلاس خواهران با عضویت 60 مددجوی کمیته امداد هم اکنون دایر بوده و به صورت مستمر کلاس‌ها به نحو مطلوب برگزار می‌شود.

فروزنده با اشاره به دیگر فعالیت‌های این نهاد ابراز کرد: طرح نظام جامع آموزش خانواده با دو طرح فلاح سنتی و شبکه‌ای جهت ارتقای سطح آگاهی خانواده‌های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد با مشاوره مربی مجرب حجت‌الاسلام فاضل نریمانی در زمینه‌های مختلف مورد درخواست مددجویان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه واحد مشاوره این مرکز به صورت فعال به مددجویان خدمت می‌کند، تصریح کرد: واحد مشاوره این مرکز در رده‌های سنی مختلف در جلسات متفاوت در خصوص مشکلات مالی، مباحث ازدواج و طلاق در طول هفته آماده خدمات‌رسانی به مددجویان تحت پوشش در قالب کلاس‌های آموزشی است.

وی همچنین وام‌های درمانی جهت هزینه بیماران تحت پوشش را از خدمات مطلوب این مرکز به مددجویان تحت پوشش دانست.

رئیس کمیته امداد گچساران با اشاره به اشتغال‌زایی مددجویان تحت پوشش، عنوان کرد: با پرداخت وام‌های خودکفایی و آموزش رایگان فنی و حرفه‌ای مددجویان تحت پوشش سعی بر اشتغال‌زایی و خودکفایی مددجویان داشته‌ایم. 

انتهای پیام/82019/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول